וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלפיות לקראת סגירה: כ-60% הצביעו

ספי קרופסקי

12.6.2007 / 20:28

הקלפיות ינעלו בשעה 21:00. אנשי אילון טוענים לאי סדרים בקלפי בג'וליס. ועדת הבחירות: התלונות לא מוצדקות

הצבעה ערה נרשמה היום בבחירות לראשות מפלגת העבודה. עד 20:00 הצביעו כ-59% אחוזים ממתפקדי המפלגה. בקלפיות במגזר הערבי הצביעו כבר 46% ממתפקדי העבודה, ו-53% הצביעו בקלפיות הקיבוצים. הקלפיות יינעלו בשעה 21:00.

נציגי המועמד עמי אילון הגישו תלונה לועדת הבחירות של מפלגת העבודה, ובה הם טוענים לאי סדרים בקלפי בגו'ליס. לדברי גיא בוסי, יועצו המשפטי של אילון, מעטפות ההצבעה שנמסרו למצביעים נתגלו כשהן כבר מכילות פתקים. "יו"ר ועדת הקלפי טען שמדובר במכתבים בלבד" אמר בוסי והוסיף,"אך שנציגנו התעקש לבדוק את המעטפות, הוא לקח אותן, פתח במרוצה, עזב את הקלפי - וחוזר רק כעבור מספר דקות".

ועדת הבחירות המרכזית של מפלגת העבודה כי הבחירות מתנהלות באופן תקין. לדברי הוועדה לא נמצאו מוצדקות התלונות שהוגשו על ידי מטות ברק ואילון.

אילון תקף את אולמרט

חבר הכנסת עמי אילון נאם בצהריים בכינוס "התנועה לאיכות השלטון", שם הביע ביקורת חריפה על ראש הממשלה ואמר כי על מנהיגים לקחת אחריות ולהתפטר אם נכשלו. "אסור למנהיגות להחזיק בקרנות המזבח של השלטון בעזרת ספינים פוליטיים", אמר.

הוא הוסיף כי "ראש ממשלה בישראל הוא לא אדם שמגיע למשרד ודופק כרטיס. הוא מנהיג שאמור לקבוע חזון ויעד". לדברי אילון, "בפוליטיקה של שבע השנים האחרונות, כולנו בחרנו במודע מנהיגים מושחתים רק כי חשבנו שהם חזקים ויפעילו כוח".

המועמד אהוד ברק הצביע לפני הצהריים בסניף מפלגת העבודה בכפר סבא, ואמר כי "זה הולך להיות קרב צמוד". לדבריו, "הלילה נתחיל פרק חדש, ורק אני אאחד את כל המפלגה ואנצח את נתניהו. אני מבקש מכל הבוחרים לזכור ולחשוב את מי אתם רוצים יותר בזמן מלחמה, ולמי יהיה אומץ ללכת לשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully