וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון: כן להתחדשות, ברק: אני עדיף במלחמה

12.6.2007 / 13:15

ברק: תחשבו מי עדיף בזמן מלחמה. שני המתמודדים לראשות העבודה כבר הצביעו. שיעור הצבעה גבוה בקיבוצים: למעלה מ-20%

ראש הממשלה לשעבר [[אהוד ברק]] וח"כ [[עמי אילון]] כבר הצביעו, וכעת הם נוקטים במאמץ אחרון, במיוחד בקיבוצים ובמגזר הערבי, כדי להכריע לטובתם את ההתמודדות על ראשות העבודה.

הבוקר ב-8:30 נפתחו הקלפיות שיינעלו ב-21:00 בערב. עד כה ניצלו למעלה מ-15% ממתפקדי העבודה את זכות ההצבעה. בגלי צה"ל דווח כי זהו שיעור הצבעה גבוה משיעור ההצבעה בסיבוב הראשון בשעה זו. בקיבוצים הצביעו 20% מהמתפקדים, בתל אביב ובמרכז - 18%, בירושלים, במגזר הערבי ובדרום - 14%, ובמגזר הדרוזי - 12%. בעבודה מעריכים שרק כ-60% מהמתפקדים יצביעו עד סגירת הקלפיות.

בשעה שהצביע בסניף בכפר סבא אמר ברק כי "זה הולך להיות קרב צמוד". לדבריו, "הלילה נתחיל פרק חדש, ורק אני אאחד את כל המפלגה ואנצח את נתניהו. אני מבקש מכל הבוחרים לזכור ולחשוב את מי אתם רוצים יותר בזמן מלחמה, ולמי יהיה אומץ ללכת לשלום". אילון הצביע במושב גבע כרמל ואמר כי אין לו הרהורי כפירה בנוגע להתחברות עם עמיר פרץ והוסיף, כי "אם המצביעים מעוניינים בהתחדשות - סיכויי להיבחר גבוהים".

לאחר היוודע תוצאות ההתמודדות על ראשות העבודה ותוצאות הבחירות לנשיאות שייערכו מחר, יחל ראש הממשלה אהוד אולמרט במשא ומתן קואליציוני עם יו"ר העבודה הנבחר במטרה להציג בתוך שבועיים את השינויים בהרכב הממשלה.


(פרסום ראשון: 10:50. עדכון אחרון: 15:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully