וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: טובת המדינה מחייבת את פרס כנשיא

11.6.2007 / 16:42

רה"מ אמר את הדברים בישיבת סיעת קדימה. הגמלאים הודיעו לאחר פגישה עם ריבלין כי יתמכו בפרס, שממשיך בפגישות אישיות עם ח"כים

ראש הממשלה אהוד אולמרט פתח היום את ישיבת סיעת קדימה בקריאה להמנע משאננות שתמנע את בחירתו של שמעון פרס לנשיאות. הוא אמר כי "טובת המדינה מחייבת שפרס יהיה הנשיא".

יומיים לפני הבחירות, המתמודדים על תפקיד נשיא המדינה נאבקים על תמיכתם של חברי הכנסת. בקול ישראל דווח כי ח"כ רובי רבלין נפגש עם נציגי מפלגת חד"ש והגמלאים, אך זוג הפגישות לא הביא לו יתרון משמעותי: הגמלאים הודיעו לאחר הפגישה, כצפוי, כי יתמכו בפרס. ח"כ יצחק גלנטי מהגמלאים אמר לה"ארץ" כי בסיעה כמעט ולא היה ויכוח בנושא, מכיוון ש"מדובר באישיות בעלת משקל בינלאומי שמקובלת כמעט על כל מנהיגי העולם". חברי הכנסת של חד"ש צפויים לתמוך בפרס אף הם, אם לא ימנעו בהצבעה.

ח"כ קולט אביטל נועדה עם חברי סיעת מר"צ. גם המשנה לראש הממשלה שמעון פרס, שמבקש להגיע לניצחון כבר בסיבוב הראשון של הבחירות, ערך פגישות אישיות עם מספר חברי כנסת.

מוקדם יותר היום איימו חברי הכנסת של המפלגות הערביות שימנעו מהצבעה בבחירות לנשיאות משום שלדבריהם, איש מהמועמדים לא מנהל איתם משא ומתן רציני. "הם מאוד שאננים. הם היו יכולים להרוויח עוד עשרה קולות", כך צוטט ב"הארץ" בכיר באחת המפלגות הערביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully