וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש להם גלידה הכי טובה

10.6.2007 / 7:30

הסנאטורים האיטלקים עובדים כל כך קשה, שממש חסר להם איזה קינוח טעים בסופו של יום. גלידה, למשל

בכנסת ישראל עוסקים מדי יום בנושאים ברומו של עולם, ולא תמיד עושים את זה ברמה גבוהה. חברי הכנסת שלנו יכולים ללמוד דבר או שניים מהסנאטורים האיטלקים, במיוחד משני הנציגים שדורשים להכניס גלידה לתפריט הקבוע של המזנון בסנאט.

במכתב להנהלת בניין הסנאט, כותבים רוקו בוטיגליון ואלברטינה סוליאני שאפשר להשוות בין הגשת גלידה במזנון לבין שירות צרכיו היומיומיים של העם. "אין גלידה במזנון", מתלוננים השניים במכתב, "אנחנו חושבים שזה יהיה שימושי מאוד אם תכניסו גלידה לתפריט, ואנחנו בטוחים שזה רצונם של רבים".

המכתב, שפורס בעיתונות האיטלקית, מגיע בתקופה לא טובה לסנאט. סקרי דעת קהל מגלים שפל באמון האזרחים בנבחריו, וספר חדש שמתאר את הסנאט כמערכת מנופחת ומתקוצבת מדי הפך לרב מכר.

העיתון "לה רפובליקה" מגלה שזו אינה הפעם הראשונה שהסנאטורים האיטלקים מעלים דרישות גסטרונומיות. בעבר הם ביקשו וקיבלו מנות מיוחדות כמו בשר בופאלו, ואף השתתפו בקורס יינות במרץ.

לא כל חברי הסנאט תומכים ביוזמה החדשה. אנטוניו דל פנינו אמר ש"בזמנים שבהם יש מצב חירום בתקציב, בקשות מסוג זה עלולות לדרדר את התדמית של נבחרי הציבור. אני אוהב גלידה, אבל אני יוצא מבניין הסנאט וקונה אותה בפיצה נאבונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully