וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 אלף איש במצעד הגאווה

8.6.2007 / 15:42

כ-20 אנשי ימין קיצוני ובראשם ברוך מרזל ואיתמר בן גביר הפגינו בכיכר רבין נגד מצעד הגאווה. מולם צעדו 20 אלף בני אדם

יותר מ-20 בני אדם השתתפו היום במצעד הגאווה בתל אביב. המצעד יצא מ[[כיכר רבין]], לאורך אבן גבירול, עבר דרך רחוב ארלוזורוב, והסתיים במסיבת חוף בטיילת תל אביב.

כ-500 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבי משמר אזרחי אבטחו את האזור. בככר רבין התאספו כ-20 פעילי ימין קיצוני, בראשם ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, להפגנת נגד. המפגינים נשאו שלטים עליהם כתוב, בין השאר, "זה מצעד תועבה אנטישמי בחסות בגץ נגד האלוקים". בגלי צה"ל דווח כי המפגינים קראו בקול "חבל שהנאצים לא גמרו אתכם", אולם איתמר בן גביר הכחיש בשיחה עם וואלה! חדשות את הדברים.

לפני המצעד אמר בן גביר, כי "אם הם מגיעים לירושלים לעשות פרובוקציות, אנחנו נגיע לתל אביב ונציג קדושה – גם אנחנו יכולים לשחק במגרש הביתי שלהם". בן גביר לא הסתפק בדברים אלה, והבהיר כי הוא וחבריו מגיעים "כדי להגיד להם שהם אנשים מתועבים ומגעילים וזה מפריע לנו שהם צועדים. הם צריכים להתבייש".

חולדאי: נראה אותם - שיגיעו

ב"מעריב" דווח, כי ראש העיר תל אביב רון חולדאי הגיב לדברי ארגוני הימין, ואמר "נראה אותם - שיגיעו לתל אביב. זו עיר דמוקרטית וחופשית. אם תהיה הפרעה – המשטרה תטפל בכך".

גם חבר מועצת העיר תל אביב וחבר הקהילה הגאה איתי פנקס, אמר בתגובה, כי "הגזענות המתועבת של בן גביר וחבורת הזבל שלו שוברת שיאים. נוכחותם העלובה תיבלע בים של עשרות אלפי אנשים שרוצים ישראל שפויה, דמוקרטית ופלורליסטית. זו חבורה הזויה של פשיסטים מזדקנים שמסרבים להשלים עם המציאות בה רוב מוחלט מתושבי ישראל סולד מהם ומדרכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully