וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: עד 67' יכלו לזרוק אותנו לים

4.6.2007 / 16:26

יו"ר האופוזיציה אמר את הדברים בכנס לציון 40 שנה למלחמת ששת הימים. לדבריו, גם אויבי ישראל וגם ידידיה לא תופסים את ישראל כבלתי מנוצחת

"יש להוריד את נושא זכות השיבה מסדר היום הפוליטי" - כך אמר היום יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס לציון 40 שנה למלחמת ששת הימים של המרכז הירושלמי לעניני ציבור ומדינה. לדבריו של נתניהו, "כרגע אין לנו פרטנר למשא ומתן, ואלה שעומדים מולנו מצהירים ללא הפסקה שכוונתם להשמיד אותנו".

בגלי צה"ל דווח, כי יו"ר האופוזיציה אמר עוד, שתפקידה המרכזי של מלחמת ששת הימים היה להסיר את סימן השאלה מעל קיומנו, "עד 1967 האפשרות לדחוף אותנו לים עמדה על הפרק".

"כיום קיים סימן שאלה גדול האם אנו בלתי מנוצחים - לא רק אצל אויבינו, אלא גם אצל ידידינו", אמר יו"ר האופוזיציה, "בכך אנו מתרחקים מהשלום ומתקרבים למלחמה... כל מי שמקונן על הדבר הנוראי שקרה לנו במלחמת ששת הימים טועה, כי קרה לנו דבר נפלא. חולשתנו כיום היא שאנו לא תובעים את זכויותינו. אם לא נילחם על זכויותינו - הן ייעלמו".

לדבריו, תהליך השלום נמצא כיום "בנסיגה הפוכה, בעקבות הנסיגה החד-צדדית בלבנון, הנסיגה מעזה ובעקבות מלחמת לבנון השנייה".

צריך להחליף את ההנהגה

נתניהו תקף את פעילות הממשלה, והעריך כי לא תמשיך בתפקידה לאורך זמן. יו"ר האופוזיציה הזכיר את דו"ח הביניים של ועדת וינוגרד שקובע כי הממשלה נכשלה בהפעלת שיקול דעת ואחריות, וכי לראש הממשלה חסר ידע עמוק בניהול מערכות צבאיות. לדבריו, "דרושה החלפה של ההנהגה. בדו"ח נאמר שהממשלה כולה נכשלה. אי אפשר להמשיך לדשדש עם הרתעה שנשחקה".

נתניהו הוסיף כי "צריך להחליף את ההנהגה בשביל ללמוד את הלקח. לכל אחד יש הזדמנות לטעון את טענותיו והציבור יחליט. אני לא פוחד מבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully