וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: 4 הרוגים בקרבות בעין אל-חילווה

יוני מנדל

4.6.2007 / 13:40

במחנה הפליטים הפלסטיני בדרום לבנון נמשכים העימותים. גם בצפון המדינה, בנהר אל-בארד, נמשכת הפגזה של מטרות החמושים

שני חיילים לבנונים ושני חמושים מארגון "ג'ונוד א-שאם" נהרגו הבוקר בעימותים במחנה הפליטים הפלסטיני עין אל-חלווה בעיר צידון שבדרום לבנון. רשת אל-ג'זירה מדווחת, כי העימותים במחנה החלו לאחר שקט מתוח שהיה במקום בימים האחרונים.

בתוך כך נמשכים גם העימותים במחנה הפליטים הפלסטיני נהר אל-בארד בצפון המדינה. כוחות ארטילריה של הצבא הלבנוני ממשיכים להפגיז מטרות של ארגון פתח אל-אסלאם במחנה. דובר הממשלה הלבנונית האשים את הארגון בהצתת האש, שכן "חמושים מארגון פתח אל-איסלאם תקפו עמדות של צבא לבנון". עד כה נהרגו 44 חיילים לבנונים במקום ועוד כ-50 לוחמים של פתח אל-איסלאם ותושבי המחנה.

בשל העימותים בשני מחנות הפליטים הפלסטינים עם כוחות הצבא, יצאה ההנהגה הפלסטינית בלבנון בקריאה דחופה להפסקת אש, טרם יתדרדרו פני הדברים לכדי אסון. נציגים מהפלגים הפלסטינים השונים בלבנון צפויים להיפגש בקרוב עם נציגי הצבא בניסיון להפסיק את העימותים. גם אוסאמה חמדאן, נציג חמאס בלבנון, אמר ש"הפסקת אש נחוצה מאוד בשלב זה". לדבריו, נציגי הפלגים הפלסטינים מתכוונים להעביר בקשה ישירה לארגון פתח אל-איסלאם לנצור את האש, ולעזוב את מחנה הפליטים נהר אל-בארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully