וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויזה החליטו: ירושלים נמצאת בפלסטין

4.6.2007 / 10:51

תושב הדרום ביקר בעיר העתיקה ורכש מזכרת באחת החנויות. הפתעתו היתה גדולה כשגילה שב"ויזה קארד" חושבים שזה קרה בפלסטין

א', תושב דרום הארץ, הופתע מאוד כשקיבל את דף החיוב החודשי מחברת ויזה קארד. לפני כחודש הוא בילה בעיר העתיקה בירושלים, קנה מזכרות באחת החנויות, ובדף החיוב נרשם שהוא קנה בחו"ל. וזה למה? כי העיר העתיקה מוגדרת בוויזה קארד כחלק מפלסטין.

"זמן הנגב" דיווח, כי א' קיבל לפני כמה ימים שיחת טלפון מקצין הביטחון של החברה, שיבקש לדעת אם הוא שוהה כרגע בחו"ל. א', ששהה בביתו בישראל, לא הבין את הסיבה לשאלה. לדבריו, בחברת ויזה ניסו לבדוק אם מישהו זייף את מספר כרטיס האשראי שלו כשביצע עסקאות בחו"ל. א' הסביר לנציגי החברה שהוא ביקר בעיר העתיקה ורכש שם מזכרות בשווי 150 שקלים.

א' מספר: "שאלו אותי באיזו מדינה הייתי בחו"ל. הסברתי לנציגי החברה שביקרתי בעיר העתיקה בירושלים, והם אמרו לי שעל פי הרישומים שלהם במפה מדובר בפלסטין, ושלמעשה מדובר בעסקה שבוצעה בחו"ל ולא בישראל. הסבירו לי שמדינות רבות בעולם מגדירות את ירושלים כפלסטין".

חברת לאומי קארד מסרה בתגובה: "לחברה אין כל שליטה וקשר להגדרות במערכת הבינלאומית של ויזה. אנחנו מקבלים אינדיקציה על מיקום העסקה על פי רישומים במערכת הבינלאומית של ויזה, מאסטר קארד או כל חברת כרטיסי אשראי אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully