וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא לבנון חדר למחנה נהר אל-בארד

2.6.2007 / 19:11

בקרבות בין הצבא לארגון הטרור הסוני "פתח אל אסלאם" נהרגו לפחות 20 בני אדם. סניורה: לא נפסיק לפעול עד שהטרוריסטים יפורקו מנשקם

צבא לבנון חדר לעומק של מספר מאות מטרים לתוך מחנה הפליטים נהר אל-בארד, בצפון [[לבנון]], המשמש כבסיס של הארגון פתח אל-איסלם. מזה כשבועיים נלחם צבא לבנון באנשי הארגון, ונראה כי עתה נערך הצבא לכניסה קרקעית מסיבית לתוך המחנה.

ראש ממשלת לבנון פואד סניורה אמר כי האפשרות היחידה העומדת בפני קבוצות הטרור הפועלות בצפון לבנון היא פירוק מנשק, וכי ממשלת לבנון תמשיך להילחם בארגון הטרור "פתח אל אסלאם" עד להכרעתו. בקול ישראל דווח כי בקרבות שהתנהלו היום במחנה הפליטים נהר אל-ברד, נהרגו שישה חיילים של צבא לבנון.

הלילה כותר המחנה על ידי כלי [[שריון]], [[תותחנים]] וחיל הרגלים של צבא לבנון, ונורתה לעברו אש ארטילרית. כמו כן, כלי שיט של הצבא התמקמו סמוך לחוף, וירו אף הם לעבר המחנה. בעקבות כך נטשו חלק מאנשי הארגון את עמדותיהם אולם הבהירו כי אין בכוונתם להיכנע ולמסור את נשקם. דובר הארגון אמר, כי "כל השיחות נקלעו למבוי סתום".

בגלי צה"ל דווח, כי בחילופי האש הלילה נהרגו לפחות 20 בני אדם, מהם חמישה חיילי הצבא. כ-110 בני אדם, בהם חיילים, חמושים ואזרחים תמימים, נהרגו בעימות. יותר מ-25 אלף תושבי המחנה נאלצו לעזוב את בתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully