וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון ופרץ נועדים כעת בפעם ה-3

2.6.2007 / 15:27

פרץ אמר כי ביום ראשון יכריז על תמיכתו במועמד לראשות העבודה. מטה אילון הכחיש את הפרסומים לפיהם, פרץ הבטיח תמיכתו לאילון. ברק פנה לשר מג'אדלה בבקשה לתמיכתו

המועמד לראשות העבודה עמי אילון ויו"ר המפלגה היוצא עמיר פרץ נועדים כעת בפעם השלישית מאז קיום הסיבוב הראשון בבחירות המקדימות. על פי ההערכות סיכמו השניים כי פרץ יכריז על תמיכתו באילון.

בכינוס בבאקה אל גרבייה אמר פרץ כי יכריז רק ביום ראשון על המועמד בו הוא תומך, ורמז כי טרם החליט במי יתמוך. בנאום שנשא אמר פרץ כי אמנם הפסיד את ראשות המפלגה ואת תיק הביטחון, אך הקים מחנה חברתי שעוצמתו והשפעתו שקולות למשרות עליהן ויתר.

המועמד לראשות המפלגה אהוד ברק פנה לראש מגזר המיעוטים במפלגת העבודה השר ראלב מג'אדלה וביקש לקיים עמו הערב או מחר פגישה. ברק צפוי לבקש ממג'אדלה לסייע לו לחזק את קשריו עם המצביעים במגזרי המיעוטים, ולהעביר את מצביעי פרץ בקרב מגזר זה למחנהו, לקראת הסיבוב השני בפריימריז.

מטה אילון: אין הסכם עם פרץ

מוקדם יותר הכחישו במטה אילון את הפרסום על הסכם תמיכה בין פרץ לבינו. ממטה אילון נמסר לוואלה! חדשות כי: "הפרסום על הסכם חסר כל בסיס ואין שום קשר בינו ובין המציאות. לא קיים כל הסכם פרסונלי בין אילון לפרץ. מטה ברק בלחץ, ולכן הוא מפרסם ספינים שקריים".

אתר NFC דיווח, כי בין השניים גובש הסכם במסגרתו, עמי אילון יהיה סגן ראש הממשלה בממשלת אולמרט וחבר בקבינט המדיני ביטחוני ואילו פרץ יהיה שר האוצר. כמו כן, אבישי ברוורמן, תומכו של אילון, ימונה לשר ללא תיק ואחראי על רשות השידור. האתר אף ציין, כי ההסכם הושג בידיעתו ובברכתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט.

בימים האחרונים קיימו אנשיהם של ברק ואילון פגישות עם שלושת המתמודדים שהפסידו בסיבוב הראשון של הפריימריז, פרץ, פינס ויתום, בנסיון להשיג את תמיכתם בסיבוב השני. ח"כ אופיר פינס נפגש אתמול שני המתמודדים. הוא אמר כי יחליט במי לתמוך רק לאחר שיתבררו עמדותיהם של ברק ואילון בעניין יישום מסקנות ועדת וינוגרד ובעניין הדחתו של ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully