וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם פגע בבית. הקבינט: להמשיך בלחץ

30.5.2007 / 12:23

הרקטה פגעה בשעות הצהריים בבניין במרכז העיר. במקום פצועה קל ומספר נפגעי חרדה. הקבינט סרב למשא ומתן על הפסקת אש. פעולה קרקעית - לא בשלב זה

רקטת קסאם פגעה פגיעה ישירה בבניין במרכז שדרות. מזק"א נמסר כי כתוצאה מהירי ישנה פצועה קל ומספר נפגעי חרדה. משעות הבוקר נורו ארבע רקטות לעבר ישראל. בשאר מקרי הירי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתוך כך, הקבינט המדיני-ביטחוני דן היום בעימות ברצועת עזה. בישיבה התקבלה החלטה שישראל לא תקיים בשלב זה משא ומתן להפסקת אש מול ארגוני הטרור ותמשיך בפגיעה ובלחץ צבאי עליהם ובמיוחד על הג'יהאד האיסלמי. פעולה קרקעית נרחבת של צה"ל לא תתבצע בשלב זה.

בישיבה נשאל ראש השב"כ יובל דיסקין על ידי אחד השרים, האם נקלחה בחשבון אפשרות של ניתוק הרצועה מחשמל. דיסקין השיב כי ניתן לשקול את המהלך, אך ראשית יש לבחון אותו בהקשר המשפטי ובהקשר הבינלאומי.

יועצת ראש הממשלה לתקשורת זרה מירי אייזן הזהירה בתגובה, כי פעולה כזאת עלולה להקשות על ההסברה הישראלית בעולם. השר יצחק כהן מש"ס השיב לה, כי חיי תושבי שדרות ומערב הנגב חשובים יותר מתדמית ישראל בתקשורת הזרה.

בגלי צה"ל דווח, כי השרים אלי ישי ואביגדור ליברמן הציעו להחריף את הפעילות. לדבריהם, כאשר נורים קסאמים לעבר ישראל מכפר בעזה, צריך לתת לתושבים פרק זמן מוגבל לעזוב את בתיהם ואז "להפציץ את הכפר ללא רחמים". "לאחר שנעשה זאת לשניים שלושה כפרים הקסאמים יפסקו", אמר ישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully