וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: תמיכת פרץ תזיק למועמדים

30.5.2007 / 10:32

מסקר "מעריב" עולה, שהמועמד שבו פרץ יתמוך מאבד מכוחו לקראת הסיבוב השני. סקר" "ידיעות": תומכי פרץ מעדיפים את אילון

נתונים סותרים לגבי התועלת שתצמח לשני המועמדים בסיבוב השני לראשות מפלגת העבודה, עמי אילון ואהוד ברק, מתמיכה פומבית של שר הביטחון עמיר פרץ, שסיים במקום השלישי בסיבוב הראשון.

על פי סקר "ידיעות אחרונות" וד"ר מינה צמח/דחף, רוב תומכי פרץ בפריימריז יצביעו עבור המועמד שפרץ יעניק לו את תמיכתו: 75% אמרו כי יצביעו לעמי אילון במידה ופרץ יקרא לתמוך בו, לעומת 21% שאמרו כי יצביעו עבור אהוד ברק. 62% אמרו כי יצביעו עבור ברק במידה ופרץ יחבור אליו, בעוד ש30% אמרו כי יצביעו לאילון בכל מקרה. עם זאת, 48% מתומכי פרץ מעדיפים שאילון ינצח, לעומת 22% בלבד שמעדיפים את ברק כיו"ר העבודה.

לעומת זאת, לפי סקר "מעריב" ו"טלסקר", גם ברק וגם אילון מאבדים מכוחם במידה ויזכו לתמיכתו של פרץ: אילון שללא פרץ מקבל 44.3%, מאבד 4% תמיכה, במידה ויקבל את תמיכת פרץ. גם ברק מפסיד לפי הסקר מתמיכה של פרץ והוא יורד מ-42.2% תמיכה ל-39.5% בלבד.

כתבי 'הארץ' יוסי ורטר ומזל מועלם מוסיפים:

אנשיו של אהוד ברק, שזכה שלשום ברוב הקולות בפריימריז במפלגת העבודה, אמרו אמש כי תמיכתו של שר הביטחון ויו"ר המפלגה עמיר פרץ בהם, עשויה דווקא לגזול מהם קולות. הם הסבירו כי ברק לא מתכוון לעשות שום "דיל עם פרץ כדי לקבל את תמיכתו. אם פרץ רוצה לתמוך בברק בבקשה, אבל הוא לא יקבל דבר תמורת תמיכתו וגם לא בטוח שתמיכתו תסייע בסופו של יום לברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully