וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום חמישי: מסיבה נגד עישון

ספי קרופסקי

29.5.2007 / 13:08

במסיבה הראשונה מסוגה, מבטיחים המארגנים אוויר נקי, שוטרות נגד עישון ושף אחד שדווקא נתפס עם מריחואנה השבוע

ביום חמישי הקרוב, שהוא היום הבינלאומי ללא עישון, תערך מסיבה נגד המנהג המגונה במועדון האומן 17 בתל אביב. המסיבה, שתהיה הראשונה מסוגה, אורגנה בכדי לעורר את דעת הקהל הישראלי למחלת ה- COPD.

לפי מארגני המסיבה, המחלה הנגרמת מעישון, פוגעת בדרכי הנשימה ומתבטאת בהפרעה לזרימת אוויר בריאה. הסימפטומים הם: שיעול, קוצר נשימה, ונטייה לזיהומים בדרכי הנשימה.

"החלטנו ללכת למקום כמו האומן 17, דווקא מכיוון שהוא מזוהה עם תופעת הסיגריות ושאר הסממנים השליליים כמו סמים", אמר ברק אקשטיין, אחד ממארגני המסיבה בראיון לוואלה! חדשות. הוא הוסיף כי "יש לאסור על העישון במקומות ציבוריים - הציבור הלא מעשן סובל מהעובדה שאין הקפדה על חציצה בין האזורים במסעדות ובברים, אם בכלל קיימים כאלו".

DJ אהרוני המעשן

מה שמוזר, זה שתפקיד התקליטן במסיבה ה"נקייה", יאוייש על ידי לא אחר מהשף ישראל אהרוני, שנתפס על ידי המשטרה לפני כמה ימים, כשברשותו כמות לא מבוטלת של מריחואנה.

אקשטיין מנסה להסביר את הדבר: "ההסכם עם אהרוני נקבע לפני המון זמן. ובכלל, מה שהוא עושה בזמנו הפרטי זה עניינו שלו", הוא טוען, אך עם זאת מסייג את דבריו: "בכל זאת, השתתפותו בארוע תצומצם בעקבות 'הארועים האחרונים'".

מעשנים שיגיעו למסיבה, ייאלצו להפקיד את חפיסת הסיגריות שלהם במלתחה בכניסה, ויקבלו אותה רק בצאתם. בנוסף, במסיבה מובטחות "שוטרות עישון" במדים מיוחדים שידאגו לאכיפת איסור העישון במקום. כאילו שזה לא היה ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully