וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון ניצח בי-ם, ת"א והמגזר הקיבוצי

29.5.2007 / 0:08

ברק מוביל בבאר שבע, הרצליה, חולון והמגזר הערבי. לפי ספירת 12.4% מהקולות, אילון מוביל עם 37.8%. אם יזכה אחד מהם ביותר מ-40% לא יערך סיבוב שני

הקולות ב-39 קלפיות מתוך 313 הקלפיות בבחירות לראשות העבודה נספרו, ולפי התוצאות הראשוניות הללו עמי אילון מוביל עם 37.8%. אחריו נמצא אהוד ברק עם 31.7% מהקולות. ואולם, אלו רק 12.4% מסך כל הקולות, ועל כן התוצאות רחוקות מלהיות סופיות.

לאחר סגירת הקלפיות בירושלים, עולה כי עמי אילון זכה ב-804 קולות, אהוד ברק ב-699 קולות, עמיר פרץ ב-253 קולות ואופיר פינס זכה ב-571 קולות. ניצחון גדול לאילון נרשם גם בתל אביב, שם זכה אילון ל 1,858 קולות, לעומת 1,096 קולות לברק.

אילון ניצח גם בגבעתיים, רמת גן, הרצליה, זכרון יעקב, פתח תקווה וחצרים.

בגלי צה"ל דווח, כי בתום ספירת כל מהקולות במגזר הקיבוצים מוביל אילון עם 44.3% וברק עם 42%. במגזר הדרוזים ובמגזר הערבים מוביל ברק על אילון, אך את מרבית הקולות קיבל דווקא עמיר פרץ.

על פי הדיווח בקול ישראל, התוצאות הלא רשמיות מנבאות ניצחון לברק בבאר שבע, הרצליה, קרית שמונה, נצרת, עכו, אום אל פחם, בית ג'אן, דימונה וחולון.

אילון וברק זכו באותו מספר הקולות בקלפיות בעין השופט, רמלה, טבריה ותמרה.

עמיר פרץ זכה במרבית הקולות בלוד, אשקלון, אילת, מעלות, בת ים, צפת, ראשון לציון, סכנין והמגזר הערבי.

יתום: ממשיך בדרכו

313 הקלפיות נסגרו הערב בשעה 21:00. אחוז ההצבעה עמד על כ-58% מתוך 103,498 מתפקדי העבודה. על פי ההערכות, אחוז ההצבעה הגבוה יסייע לעמי אילון ואהוד ברק, המועמדים המובילים. אם ישיג מהם יותר מ-40% מהקולות, הוא יזכה כבר בסיבוב הראשון ולא יערך סיבוב שני.

ח"כ דני יתום אמר כי הוא מתכוון להמשיך בדרכו, למרות שתוצאות הסקרים חוזות לו הפסד. יתום אמר בקול ישראל, כי "אני מאמין שאפשר לשנות את הפוליטיקה ולהפוך אותה לאטרקטיבית מספיק כדי שאנשים טובים יצטרפו אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully