וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז בעבודה: היום של פרץ

28.5.2007 / 20:04

היו"ר הכנראה-יוצא של העבודה הצביע הבוקר בשדרות בצל נפילת קסאמים. "הדבר שאני אוהב הכי אוהב אחרי אשתי, הוא ניתוח סקרים"

הצבעתו של שר הביטחון עמיר פרץ בפריימריז בעבודה נתקלה הבוקר בדרמה, שהיא למרבה הצער שגרתית בשבועות האחרונים. בעת שהצביע בקלפי בשדרות נשמעה אזעקת "צבע אדום", בעקבות ירי קסאם. מאבטחיו של פרץ פינו אותו למקום סגור.

פרץ קטע את סיור הקלפיות המתוכנן, בשל התייעצות ביטחונית שזימן ראש הממשלה אהוד אולמרט, ב-12:00, והמשיך אותו בדרום תל אביב בשעות אחר הצהרים יחד עם ח"כ שלי יחימוביץ והשרה יולי תמיר.

שר הביטחון עמיר פרץ אמר בזמן ביקורו בקלפי בתל אביב, כי גם אם יפסיד בבחירות לראשות מפלגת העבודה לא יעזוב את המפלגה. בגלי צה”ל דווח כי לדבריו, ”אני לא הולך לשום מקום. יש לי קהל תומכים גדול ואין בכוונתי לאכזב אותו”.

"הארץ" מדווח כי פרץ התייחס בביטול לסקרים, הצופים לו מפלה ואת המקום השלישי בלבד: "הדבר שאני הכי אוהב אחרי אשתי אחלמה, הוא ניתוח סקרים". לדבריו, "כל פתק עבור עמיר פרץ זה עוד צעד לעבר משרד האוצר והתמקדות במהפכה החברתית".

התקווה: המגזר הערבי

פרץ, המקבל ברוב הסקרים כ-15% עד 17% מקולות המצביעים, נתמך ערב הפריימריז על ידי השרה יתמיר והח"כים יחימוביץ' ויורם מרציאנו, וכן על ידי שני החברים הערבים הבכירים במפלגה, ח"כ נדיה חילו והשר ראלב מג'אדלה. במטה פרץ מקווים כי פעילותם של האחרונים בתוספת חוזקו של היו"ר במגזר, יביאו להפתעה בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully