וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמדיק שטיפל בהרוג: מכירים מילדות

אדמית פרא

27.5.2007 / 16:53

אבי טייגר, איש מד"א שהגיע לזירת נפילת הקאסם בשדרות, נדהם לגלות כי פגש בהרוג, אושרי עוז אתמול בכינוס בוגרים של הצופים

איש צוות מגן דוד אדום בתחנת שדרות, הפראמדיק אבי טייגר, הוזעק לטפל בפצוע שנפגע מטיל קסאם שנפל הבוקר באזור הבריכה העירונית. כאשר הגיע למקום האירוע, מצא את חברו לשבט הצופים גוסס מפצעיו.

טייגר: "הגענו לשם לאחר מספר דקות ומצאנו גבר כבן 30 שוכב על המדרכה. הוא סבל ממספר פגיעות, כשהחמורה בהן הייתה דימום בלתי נשלט מהצוואר. ניסינו להשתלט על הדימום תוך כדי העברתו לניידת, הרדמנו והנשמנו אותו במהלך הנסיעה לבית החולים ברזילי, אבל לצערי הוא איבד המון דם ובבית החולים קבעו את מותו".

אושרי עוז, הפצוע שנפטר בבית החולים ברזילי, הוא איש מחשבים בחברת "פרץ בוני הנגב" בן 36 שהתגורר בהוד-השרון, נשוי ואב לבת שנתיים. אשתו נמצאת בהיריון מתקדם.

טייגר נדהם לגלות כי הוא מכיר את האיש מילדות וכי רק אתמול פגש אותו בנמל יפו במסגרת אירוע היובל לשבט צופי ים יפו. "בזמן הטיפול לא זיהיתי אותו" מספר טייגר. "חשדתי שאני מכיר אותו כי כל הדרך הסתכלתי לו בעיניים ולא הבנתי מאיפה הן מוכרות לי. רק אחרי שחזרנו לתחנה התחלתי לקבל שיחות טלפון מהחבר'ה, עשיתי אחד ועוד אחד והבנתי במי טיפלתי. אין לי מילים. רק אתמול ישבנו וחגגנו יחד בנמל יפו. הוא היה אחד הבוגרים שהשקיעו בשבט ועשה שנת שירות בתנועה. כולם הכירו אותו כמדריך ורכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully