וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: אין סיבה שתושבי שדרות ינטשו

27.5.2007 / 13:44

רה"מ הודה בישיבת הממשלה השבועית "שאלו ימים קשים". בהתייחס לפעילות צה"ל אמר: אין חסינות למי שמעורב בטרור

ראש הממשלה אהוד אולמרט, התייחס בישיבת הממשלה הבוקר, למצב הקשה בשדרות והסביבה. לדבריו של ראש הממשלה, "אין ספק שהאירועים מטילים עומס רגשי ומעשי על תושבי הדרום, כולל שדרות. לכן משרד הביטחון, פעל בימים האחרונים להוציא לרענון יותר מ-3,000 תושבים. עם זאת, חייבים לשמור על אחדות. רק היום חזרו לעיר 1,100 תושבים".

עוד הוסיף אולמרט, שדבריו הובאו בגלי צה"ל, כי "רבים מחברי הממשלה ביקרו ונפגשו עם התושבים. בראש ובראשונה היה את שר הביטחון שגר בשדרות וישן שם. יש להמחיש לתושבים את העובדה שהממשלה מעורבת בכל מה שקורה שם, וערוכה ככל שניתן לתת מענה למצוקות המתעוררות".

באשר לתושבי העיר, בישר ראש הממשלה ש"הועברה פניה לוועדת הכספים של הכנסת להכריז על האזור כספר, בכדי שאפשר יהיה לתת לתושבים פיצויים עקיפים על פגיעה בתפקוד השוטף".

"אין חסינות למי שמעורב בטרור"

בהתייחסו לפעילות צה"ל ברצועה, ציין אולמרט כי "במשך חמשת הימים האחרונים נהרגו רבים מאנשי חמאס. כל מי שמעורב בירי הקסאם או באספקת אמצעים ייפגע בפועל. אין חסינות לאף אחד שמעורב בטרור". בתגובה לאיומים שנשמעו מצד חמאס הוא הוסיף כי "אנחנו נחליט מתי, איך וכמה נפעל, ללא שום התניה מגורם אחר".

עוד בישיבה, טען השר רוני בר-און (קדימה), כי "אין פתרון קסם לקסאם". גם כשהיינו בעזה ירו קסאמים. עם זאת, אני אומר לטרוריסטים שאיש אינו חסין - מי שמתעסק בטרור, לא הייתי מציע לו פוליסת ביטוח". השר אלי ישי (ש"ס), הציע גישה יותר לוחמנית: "כל כפר שיורים ממנו – צריך להוריד אותו. אחרי כפר אחד או שניים יפסקו הקסאמים", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully