וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור במים ובציוד לחיילים בגבול מצרים

27.5.2007 / 12:45

חיילי מילואים בגבול מצרים קובלים על מחסור חמור באספקה ואי סדרים בנהלים. בהעדר כלי רכב, מפקד הפלוגה יצא לאירוע ברכבו הפרטי

מחסור חמור במים, בכלי רכב ובציוד לצד אי סדרים ונהלים מעורפלים - זו התמונה המצטיירת מגבול מצרים-ישראל על פי קבוצת חיילי מילואים.

החיילים, שעוסקים בפעילות בטחון שוטף בגבול מצרים, סיפרו לקול ישראל כי במקום אין מספיק מים, וכי בשל מחסור במשקפות ואמצעים לראיית לילה, מפקד הפלוגה נתן את המשקפת שלו לתצפיתנים.

לדברי החיילים, בעקבות חשד לחדירה, מפקד הפלוגה נאלץ לצאת למקום הארוע ברכבו הפרטי, מכיוון שהג'יפ הצבאי היה בטיפול, ולא היה בנמצא רכב תקין נוסף.

בנוסף, החיילים מדווחים על עדרי גמלים המשמשים להברחות מעבר לגבול. באחד הלילות נתפסו כמה אזרחי סודן שחצו את הגבול ובהם שני תינוקות. בשל אי סדרים בנושא, החיילים נאלצו לטפל בתינוקות עד שעות אחר-הצהריים של היום למחרת, ואף סיפקו להם חיתולים ומגבונים לחים. הם סיפרו עוד כי לא קיימות הוראות באשר לגמלים שנתפסו ושימשו להברחות.

בגלי צה"ל דווח, כי בתגובה לידיעה, אישרו בצבא שהיו ליקויים בכלי רכב אחדים, אך הדגישו כי הדבר אינו מצביע על אווירה של "אי טיפול". כמו כן, בעקבות התלונות על מחסור במים, הצבא הוסיף מיכלית מים, ומוסרים כי עניין המחסור במשקפות מטופל אף הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully