וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל אהרוני במאנצ'יז

27.5.2007 / 9:51

מנת השף: המשטרה פשטה על דירתו וגילתה מריחואנה בכמות מסחרית. המתכון: "עישנתי בתקופה של עניינים אישיים קשים". הכי הכינותי מראש

השף ישראל אהרוני הסתבך. בקרוב הוא יאלץ להופיע בבית משפט ולנסות להסביר איך קרה שקנה מריחואנה מסוחר סמים שנלכד לפני שבוע, ומה הסיבה לכך שבביתו נמצאה מריחואנה בכמות מסחרית.

בשבוע שעבר פשטו בלשי משטרת השכונות על דירה בשכונת התקווה שבתל אביב. על פי החשד, הדייר, בן 34, ניהל בביתו תחנת ממכר סמים, אך המשטרה התקשתה למצוא את הסמים. לאחר מידע ותצפיות שערכו הבלשים, התברר כי מרבית הסחורה מוסתרת בדירה של שכנה, המשמשת כשמרטפית לשלושת ילדיו הקטנים. בחיפוש בדירתה נמצאו אלף כדורי אקסטזי וכמות גדולה של מריחואנה וקריסטל.

ב"מעריב" דווח, כי בעלת הדירה הסבירה לחוקרים שהסמים אינם שייכים לה, אלא לשכן, והיא בסך הכל שמרה עליהם, ועל הילדים של השכן.

עם התקדמות החקירה, התברר שהחשוד, גנן במקצועו, נמצא בקשרים עם השף ישראל אהרוני, ואף נהג לספק לו מריחואנה. המשטרה פנתה לבית המשפט והוציאה צו חיפוש בביתו של אהרוני. במהלך החיפוש נמצאו כמויות גדולות של מריחואנה.

אהרוני נעצר והובהר לו שיש בידיו שתי אפשרויות: לשתף פעולה ולדווח על האנשים מהם רכש את הסמים, או להיעצר ולהישפט בחשד לאחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. אהרוני בחר באפשרות הראשונה והחליט לשתף פעולה עם המשטרה. עם זאת, נפתח נגדו תיק פלילי בגין אחזקת סמים בכמות מסחרית, אולם המשטרה והפרקליטות טרם החליטו אם להגיש נגדו כתב אישום.

נגד החשוד הראשון בן ה-34, הוגש כתב אישום בסוף השבוע בגין הפעלת תחנה לממכר סמים, ובין עדי התביעה המופיעים בו, מוזכר גם שמו של אהרוני. אמש הגיב השף על החשדות ואמר: "עישנתי בתקופה שעברו עליי עניינים אישיים קשים. לשמחתי הפסקתי עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully