וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג מפגיעת קסאם בשדרות

27.5.2007 / 10:32

אושרי עוז, בן 36, נהרג לאחר שקסאם פגע ברכבו. 4 קסאמים נחתו הבוקר בעיר. אולמרט: יורי הקסאם אינם חסינים. צה"ל תקף מטרות של חמאס ברצועה

אושרי עוז, בן 36 מהוד השרון מת הבוקר בשדרות, לאחר שרקטה פגעה ברכבו בשעת נסיעה, וגרמה לו להתנגש בקיר. לאחר ההתנגשות יצא מרכבו והתמוטט. האיש נפצע באורח אנוש מרסיסים בצווארו והובהל לבית החולים ברזילי באשקלון, שם מת מפצעיו.

מהבוקר נחתו בשדרות ארבע רקטות. אחת הרקטות פגעה במבנה, מטרים ספורים ממתנ"ס במרכז העיר. איש לא נפגע אך נגרם נזק קל. כמה בני אדם לקו בחרדה.

ארגון [[עז א-דין אל-קסאם]], הזרוע הצבאית של חמאס, נטל אחריות על שיגור רקטות הקסאם הבוקר לעבר שדרות. בהודעת הארגון נכתב ש"שיגור הקסאמים הוא זכותם של בני העם הפלסטיני, כחלק מההתנגדות לפשעים שמבצע הכיבוש הישראלי". בהודעה הזהירו חברי הארגון, כי ימשיכו להגיב "בכוח ובתוקפנות על מעשי הטבח של ישראל כנגד בני העם הפלסטיני".

אולמרט: אין חסינות ליורי קסאמים

כתב "הארץ" ברק רביד מוסיף:

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט, כי "אף אחד שיורה קסאמים לא יהיה חסין, ישראל אינה כפופה ללוח זמנים בכל הקשור לפעילות ברצועה".

בתוך כך, חיל האוויר הפציץ הלילה מטרות של חמאס ברפיח בעיר עזה ובג'בליה שבצפון הרצועה. מקורות פלסטינים מסרו, כי שלושה בני אדם נפצעו בהפצצות האלה.

גורמי ביטחון אמרו, כי צה"ל ימשיך בפעולות התקפיות שנועדו להפסיק את ירי הטילים אל מערב הנגב ולפגוע בתשתיות חמאס.לדבריהם, רק כשייפסק ירי הקסאם יהיה אפשר לשקול את המשך צעדיה של ישראל. בקול ישראל דווח, כי אחד הגורמים הדגיש שאין לקשור בין הפעילות ביהודה ושומרון לפעולות ההתקפיות ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully