וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל יכולה לשכוח מגלעד שליט"

26.5.2007 / 17:28

כך מאיים דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אם יחוסלו בכירים בדרג המדיני והצבאי של חמאס. הניה: לתוקפנות הישראלית יהיו תוצאות מסוכנות

ארגון חמאס מחריף את התבטאויותיו בעקבות התקפות צה"ל הלילה והבוקר. דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה אמר היום, כי "ישראל יכולה לשכוח מגלעד שליט אם תחסל בכירים בזרוע הצבאית או בדרג המדיני של חמאס". בראיון לאתר האינטרנט של הזרוע הצבאית הוסיף, כי "חידוש פיגועי ההתאבדות בישראל הוא רק עניין של זמן" וכי ארגונו מתכנן לחטוף עוד חיילים בקרוב.

גם ראש הממשלה הפלסטיני איסמעיל הניה גינה את התקיפות ואמר כי להסלמה בפעולות ישראל יהיו "תוצאות מסוכנות". בדבריו קרא הניה לאומה הערבית והמוסלמית לפעול מיד כדי לעצור את "מעשי הטבח", כלשונו, שעושה ישראל ברצועה.

מוקדם יותר הודיע ארגון חמאס, כי הצעת הפסקת האש שהונחה בפני ישראל יורדת מעל שולחן הדיונים, בעקבות הפצצות חיל האוויר ברצועת עזה הלילה והבוקר. בהודעת הארגון נאמר כי [[חמאס]] לא ייתן "הפסקת אש בחינם" לישראל, וקרא לפלגים הפלסטינים "להכות בכובש הציוני. עוד נכתב בהודעה כי "האויב מכיר רק את שפת הכוח, וחצה את כל הקווים האדומים". ישראל הוזהרה לבל תפגע בהניה.

הפלגים הפלסטינים, הן ברצועת עזה והן בגדה המערבית, נוטים להסכים עם גישת חמאס, ולישר עמה קו: אחד הפלגים של פתח ברצועה הודיע, כי גם הוא מסרב להפסקת אש עם ישראל בלי תמורה. זכריה זביידי, מפקד [[גדודי חללי אל אקצה]] בג'נין, אמר לרשת אל ג'זירה כי כל רגיעה מול ישראל חייבת לכלול הן את הגדה והן את הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully