וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה: צה"ל הרג 5 אנשי חמאס

26.5.2007 / 15:50

עשרות בני אדם נוספים נפצעו ב-4 תקיפות של מתקני חמאס ברצועה. ההרוגים ומרבית הפצועים בתקיפה בשכונת סברה, שם מתקשים כוחות ההצלה להתקרב לזירת הארוע

חיל האוויר המשיך הבוקר בתקיפת מטרות חמאס ברצועת עזה. בתקיפה אווירית של צה"ל בשכונת סברה נהרגו לפחות חמישה מאנשי הכוח הביטחוני של חמאס. מהריסות ההפצצה חולצו עוד 30 פצועים, בהם גם פצועים קשה. בגלי צה"ל דווח, כי הפלסטינים טוענים, כי ייתכן שבהריסות לכודים פצועים נוספים. לפי הדיווחים, כוחות הצלה מתקשים להתקרב למקום, מכיוון שמאופסנים בו חומרי נפץ.

בנוסף הפציץ הבוקר צה"ל מתקן אימונים של חמאס במחנה הפליטים שאטי. בתקיפה זו נפצעו מספר בני אדם. דקות לאחר מכן הותקף גם מתקן חמאס ברפיח, בתקיפה בה ככל הנראה לא נפגע איש. המתקן ברפיח הופצץ זו הפעם השנייה בשבוע. הפלסטינים טוענים, כי צה"ל תקף גם אזור אימונים של חמאס בחאן יונס.

שני אנשי חמאס נהרגו אמש כשחיל האוויר ירה טיל לעבר מכוניתם, בעת שנסעו בשכונת שוג'אעיה במזרח עזה. הפלסטינים דיווחו כי לפחות ששה בני אדם נוספים נפצעו בתקיפה. סוכנות הידיעות הפלסטינית דיווחה כי ברכב היו שלושה פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל קסאם, המשתייכים לחוליית שיגור הקסאמים של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully