וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקסאמים: במכללת ספיר לומדים

25.5.2007 / 3:28

הוראות פיקוד העורף אוסרות על קיום לימודים באזור שדרות, אבל ראשי המכללה הודיעו לסטודנטים כי עליהם להתייצב היום ללימודים

למרות הוראת פיקוד העורף, שאוסרת על קיום לימודים בסביבת העיר שדרות עקב המצב הבטחוני באזור, החליטו אתמול ראשי מכללת ספיר הסמוכה לשדרות לקיים את הלימודים במכללה כרגיל. הסטודנטים באוניברסיטה קיבלו הודעה כי החל מהיום עליהם להתייצב ללימודים באופן סדיר.

ד"ר נחמי פז, מנכ"ל המכללה, הסביר בהודעה כתובה שפורסמה באתר האינטרנט של המכללה, כי לסגירת המכללה עקב המצב הבטחוני, לאחר שבועות ארוכים בהם לא התקיימו לימודים בגלל שביתת הסטודנטים, יהיו "תוצאות חמורות". הוא הוסיף כי משרד ראש הממשלה התחייב להקציב 20 מיליון שקלים למיגון המכללה.

"מפחדים להגיע למכללה"

ההחלטה לקיים את הלימודים כרגיל, התקבלה במורת רוח בקרב סטודנטים רבים. שימי ברנן, סטודנט במכללה, העביר למערכת וואלה! מכתב אותו שלח למנהלי המכללה, ובו הוא כותב: "אנו הסטודנטים מפחדים להגיע למכללה. אין לנו מיגון ברחבי המכללה, במדשאות ובדרכים המובילות לכיתות. ברור לי שאתם דואגים לשמה של המכללה, אך בראש ובראשונה עליכם לדאוג לנו הסטודנטים, האם תוכלו להבטיח לנו במאת האחוזים שלא ניפגע מירי הקסאמים?".

אגודת הסטודנטים במכללה הודיעה כי היא דורשת מהממשלה להעביר באופן מיידי 24 מיליון שקלים לטובת מיגון המכללה. בנוסף, אגודת הסטודנטים דורשת הנחה של 50 אחוז בשכר הלימוד לסטודנטים במכללה, שלומדים "תחת איום בטחוני מתמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully