וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: שרים מהעבודה פועלים עם רה"מ נגדי

25.5.2007 / 0:35

פרץ מאשים את השרים שמחון, הרצוג ובן אליעזר בתיאום מהלכים עם אולמרט, במטרה לפגוע בסמכותו כיו"ר מפלגת העבודה

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ מתח אמש ביקורת על שרי העבודה שלום שמחון, יצחק הרצוג ובנימין בן אליעזר. בכינוס בפני תומכיו בעמק יזרעאל, טען פרץ כי השלושה תיאמו מהלכים עם ראש הממשלה אהוד אולמרט וכי בכל פעם שרצה להעמיד לו אולטימטום, כמו במקרה קצבאות הזקנה, התברר לו כי השלושה מנעו זאת בתיאום עם אולמרט. בקול ישראל דווח, כי בכינוס מתח פרץ ביקורת גם על המועמד לראשות העבודה אהוד ברק, ואמר כי אם ברק יפסיד בבחירות - לא ישאר במפלגה.

ברק, לעומת זאת, אמר אמש בכינוסלסיכום מסע הבחירות שלו, כי אין סיבה לחשוש מבחירות כלליות או מיו"ר הליכוד [[בנימין נתניהו]]. לדבריו, העבודה ניצחה את נתניהו בעבר, וכשתגיע העת, אפשר יהיה לעשות זאת שוב.

בנאומו בכנס, מול שרי העבודה בנימין בן אליעזר, שלום שמחון ויצחק (בוז'י) הרצוג וחברי כנסת מהמפלגה, אמר ברק כי "הנהגה אינה מופע יחיד אלא עבודת צוות". בקול ישראל דווח, שברק הבטיח בנאומו כי לכל שרי העבודה והמתמודדים האחרים יהיה מקום לצדו.

אתמול הודיעה ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) כי תתמוך במועמדותו של [[עמיר פרץ]] לראשות מפלגת העבודה. בהודעתה של יחימוביץ נאמר כי על אף השגיאות שנעשו על ידי פרץ היא תצביע בעדו "מכיוון שעליו לסיים את הבחירות הפנימיות באופן שיאפשר לו להיות גורם מרכזי במפלגה ולשוב אל סדר היום החברתי-כלכלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully