וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאי האבולוציה

שני שטרן

24.5.2007 / 13:34

שני שטרן טוענת שהדיוידי של ג'קאס 2 הוא הוכחה מעולה שתורת האבולוציה לא ממש עובדת, לפחות לא על המין הגברי

מחקרים מדעיים קבעו כי גברים אינם מתפתחים. מימי האדם הקדמון ועד ימינו- הם עדיין אותה גורילה שעירה ולא מטופחת שעושה שטויות רק בשביל להיקרע מצחוק. הוכחה ממשית למחקרים אלו הוא הסרט ג'קאס 2- או יותר נכון- ההצלחה של הסרט ג'קאס 2.

את ההתפרעויות המטורפות של ג'וני נוקסוויל, סטיב- או ובאם מרג'רה הכרתי כבר בימי ג'קאס הסדרה באמ.טי.וי. אז, בימי הרווקות שלי כל צפייה זעזעה אותי מחדש, סירבתי להאמין שהפעלולים הם אמיתיים ועוד יותר סירבתי להאמין שאנשים צופים בהם באדיקות.

מאז שהתחתנתי וגיליתי שבעצם כל אחת מאיתנו גרה עם גורילה ילדותית שנקרעת מצחוק מכל הצמדה של תנין ללשון נאלצתי לצפות בג'קאס בכל התקהלות של בעלי עם להקת השימפנזים שמסביבו.
כשהתחלתי לצפות בג'קאס באופן סדיר ציפיתי להתחיל להקיא שלוש פעמים ביום, ממש כמו לינדזי לוהן, לצערי ולשמחתי, התחלתי להתרגל לזוועות של ג'קאס ומצאתי את עצמי נקרעת מצחוק כל פעם שעלוקה הוצמדה לאיזה עין ואפילו צפיתי באדיקות והנאה בכל התוספות והבונוסים של מהדורת הדי.וי.די.

שני תובעת ועדת חקירה

"ג'קאס 2", מנסה ומצליח לשבור את כל שיאי הגועל ששברו ג'קאס הסדרה והסרט! החבורה המטורללת מנסה לעשות כל מה שאפילו לא חשבתם שאפשרי תוך סיכון כל איבר מאיברי גופם (ובייחוד איבר אחד ומיוחד) ונסיון ממשי להחזרת נשמתם לבורא עולם.

סצינת הפתיחה של הסרט מראה לנו את 9 המופלאים, רצים בבעתה, כאשר 40 שוורים רודפים אחריהם ברחבי העיר (הסט). אנו זוכים לצפות באיחודים מרגשים בין שור לאדם ואת ווי-מן נלכד בין רגליו של שור בלי יכולת לצאת משם. צפיה בהערות הצוות שבתוספות מגלה שאת הסצינה בה ג'וני נוקסוויל עומד מול המצלמה ושור מעיף אותו מהחלון הוא התעקש לצלם שלוש פעמים, עד שהגיעו לשלמות - לא יודעת אם להתפעל מהנחישות של נוקסוויל או להזדעזע מהטמטום. כרגיל, לחיות מסוכנות יש חלק נכבד בסרט הזה - כנראה ג'וני נוקסוויל התאהב קשות בשוורים, נחשי אנקונדה, סוסים, עלוקות וסרטנים (עליהם תוכלו ללמוד עוד בקטעים שהוצאו בעריכה).

חברי הכנופיה צילמו את פעלוליהם ברחבי העולם, הצמידו עלוקות בהודו, התעללו בגופו של באם, התעללו בהוריו של באם- כמיטב המסורת, והציבו אתגרים לחוקי התעופה. למכורים להומור פיזי - חלק נכבד בסרט מוקדש לדאחקות הכוללות פלוצים, הפרשות ובעיקר- התעללות באיברי מין גבריים.

צפייה בסרט מעלה כמה שאלות: ג'וני נוקסוויל- ליצן או מטורף עם משאלת מוות? האם הם מסוממים או מסכנים את חייהם בצלילות? מי מסכים לבטח אותם? איך הם מצליחים לצחוק גם כשכל הגוף שלהם כואב ופצוע?
תשובה אחת בטוחה: הם מצחיקים גם את אלוהים. אין שום הסבר אחר לזה ששום פעלול לא הרג אותם, גם אם הוא שלח אותם לכמה שבועות טובים בבית- החולים.

מהדורת הדי.וי.די כוללת רשימה ארוכה של בונוסים משעשעים ומוצלחים, העוזרים לחדור לנבכי מוחה האפל של החבורה ומלמדים כי הם חושבים בעצמם על הפעלולים, מבצעים אותם שוב ושוב ומטורפים גם כשהמצלמות לא עובדות . הבונוסים גם כוללים המון קטעים שהוצאו בעריכה, פספוסים, מאחורי הקלעים ושלל שטויות משעשעות.

לסיכום: מומלץ!!! לא ליפי נפש ולא לבעלי קיבה רגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully