וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארגונים הפלסטינים דחו קריאה לרגיעה

24.5.2007 / 1:52

אבו מאזן קיים פגישה עם נציגי הפלגים בבקשה להפסק הירי על ישראל, אולם בקשתו נדחתה. חה"א תקף בעיר עזה

נציגי הפלגים הפלסטינים הודיעו ליו"ר הרשות אבו מאזן, כי הם דוחים את קריאתו להפסיק את ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל מרצועת עזה. אבו מאזן קיים פגישה עם נציגי הפלגים הפלסטינים, במטרה לבקש מהם להפסיק את הירי ולאפשר רגיעה.

הפגישה הסתיימה ללא החלטה חד משמעית, ומדיווחים ראשוניים עלה, כי תשובתם הסופית של הארגונים תינתן ב-48 שעות הקרובות. ואולם, זמן קצר אחר כך הודיעו הארגונים כי הם דוחים את הבקשה, והבהירו כי על ישראל להפסיק את פעולותיה הן בגדה המערבית והן ברצועת עזה, בטרם ייפסקו מטחי הרקטות לעבר שטחה.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה שלוש פעמים בעזה. בשתיים מהתקיפות נפגעו חנות ומשרדי חלפני כספים, אשר לטענת דובר צה"ל העבירו מיליוני דולרים מאירן, מסוריה ומלבנון לארגוני טרור. בתקיפה השלישית, ניסו כלי הטיס לפגוע במכונית של פעילי חמאס, אולם נכשלו. לטענת הפלסטינים, שני אזרחים נפצעו בתקיפה זו.

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח, כי בעקבות כך מסר דובר אחד הארגונים ש"איננו יכולים להיכנע לסחטנות, בשעה שהמטוסים הישראלים חגים מעל ראשנו. אנחנו דורשים רגיעה הן מצפון והן מדרום".

מוקדם יותר נפצעו קל שני חיילי גבעתי מאש נשק קל שנורתה לעברם בצפון הרצועה, והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ברזילי באשקלון. אמש נורו שלוש רקטות לעבר ישראל: רקטה אחת פגעה באורווה בקיבוץ יד מרדכי וגרמה למותה של סוסה בהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully