וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח קרקעי של צה"ל פעל הלילה בעזה

23.5.2007 / 11:33

כוח צה"ל נכנס לחאן יונס ועיכב לחקירה 7 פלסטינים. מצה"ל נמסר כי מדובר בפעילות נגד טרור. הבוקר נורתה רקטת קסאם לשדרות

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר כי כוח קרקעי של צה"ל פעל במהלך הלילה באזור העיר חאן יונס ברצועת עזה. על פי הדיווח, הכוח סרק מספר בתים בפאתי העיר, ועיכב שבעה פלסטינים לחקירה קצרה.

מצה"ל נמסר בתגובה, כי מדובר בחלק מהפעילות הקבועה נגד ארגוני הטרור ברצועה, וכי כל העצורים שוחררו. בצה"ל סרבו להתייחס לעובדה שהפעולה בוצעה בתוך שטח רצועת עזה.

הבוקר חודש ירי ירי רקטות הקסאם לעבר שדרות. זמן קצר לאחר השעה שמונה, נורתה רקטה אחת מרצועת עזה, ונחתה בשטח פתוח סמוך לעיר. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אתמול בערב נורו לעבר מערב הנגב 9 רקטות קסאם. אחת מהרקטות גרמה נזקים לבית מגורים בשדרות, ורקטה נוספת נפלה בשדה חיטה והציתה שריפה.

התקיפה אמש: נפצעה אישה בהריון

חיל האוויר תקף במהלך הלילה מחסני נשק של הזרוע הצבאית של חמאס במחנה הפליטים ג'בליה ובמחנה הפליטים שאטי שברצועת עזה. לפחות שבעה בני אדם נפצעו בתקיפות, בהם אישה בהריון ונער. בצה"ל אומרים כי התקיפה בג'בליה גרמה ל"פיצוצי משנה", מה שמעיד על כך שבמקום היו מאגרי תחמושת.

עקב המצב ברצועת עזה, והחשש מניסיון של ארגוני טרור לבצע פיגועים במהלך חג השבועות, הוטל אמש סגר כללי על הפלסטינים בגדה המערבית. בנוסף, צה"ל מבקש מהציבור לא לטייל בימים הקרובים באזורים שממערב לכביש 232.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully