וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק יקים עיר אוהלים בתל אביב

23.5.2007 / 0:09

זאת לאחר שבעיריית ירושלים סירבו להצעתו להקים את האוהלים לתושבי שדרות והסביבה בגן סאקר בעיר. המקום יאוכלס לאחר החג

המיליארדר ארקדי גאידמק הודיע, כי יקים ביער בראשית בתל אביב, הסמוך לגני יהושע, עיר אוהלים לתושבי שדרות והסביבה. עבודות ההקמה יחלו הלילה והמקום יאוכלס לאחר החג. ההחלטה התקבלה חרף התנגדות משרד ראש הממשלה.

עיריית תל אביב אישרה את בקשת גאידמק ומסרה, כי הכניסה תוגבל לאלף איש בלבד וכי הדבר מותנה בקבלת האישורים המתאימים ממשרד הבריאות.

אתמול סרבה עיריית-ים לבקשתו של גאדימק להקים עיר אוהלים לתושבי שדרות בגן סאקר בעיר. לטענת העירייה, במקום אין תנאים סניטריים, הוא לא ערוך לקלוט את המפונים, והוא סמוך לכביש ראשי. בקול ישראל דווח, כי העירייה הציעה כתחליף את מרכז הנופש ציפורי שביער ירושלים, אך גאידמק סרב.

מהעירייה נמסר, כי "במרכז הנופש בריכה, מקלחות ושירותים", וכי "נדמה שגאידמק מנסה בסירובו להפוך את תושבי שדרות לקבצנים בלב העיר במקום לאפשר להם תנאי קיום אנושיים". עד עתה שיכנה עיריית ירושלים 500 מתושבי שדרות במלון שלום בעיר.

נציגי העירייה עדכנו את משרד ראש הממשלה בהצעה, ובתגובה נמסר כי "הממשלה ערוכה היטב לתת מענה לתושבים הזקוקים לריענון. בימים האחרונים הוציאה הממשלה יותר מאלף תושבים משדרות, והם מקבלים תנאים משופרים. לפי שעה אין צורך בפתרונות מאולתרים כמו עיר אוהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully