וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של מדלן החטופה חוזר לבריטניה

שי אילן

21.5.2007 / 13:05

17 יום אחרי החטיפה, יוצא גרי מק'קאן למה שהעיתונות מגדירה "המסע העצוב בחייו". אמה של מדלן נשארת בפורטוגל

גרי מק'קאן, אביה של מדלן בת הארבע שנחטפה בפורטוגל יצא הבוקר בחזרה לבריטניה. העיתונות הבריטית מכנה את חזרתו "המסע העצוב בחייו". מק'קאן יחפש תמונות והקלטות וידיאו חדשות שיתאימו לאתר האינטרנט המוקדש למציאת ביתו. אחר כך יחזור לפורטוגל, להמשך החיפושים. עד כה לא היו הישגים משמעותיים בחקירה, אבל ההורים מוסיפים לקוות שמדלן תימצא.

פעמיים מאז תחילת החיפושים היו דיווחים על ילדות דומות שנצפו בפורטוגל. במקרה אחד המשטרה סגרה סופרמרקט כאשר גבר מבוגר נראה מוליך ילדה בוכייה, אולם התברר שזו ילדה מקומית. צילומי אבטחה הראו ילדה דומה אחרת בליסבון נכנסת למכונית בעלת לוחיות זיהוי מזויפות, אולם המשטרה מסרה שאירוע זה "חסר משמעות". משטרת פורטוגל הרחיקה למרוקו בעקבות דיווח על ילדה בתחנת דלק ששאלה גבר שהיה בחברתה "מתי אוכל לראות את אימא"? כיוון חקירה זה עדיין לא נשא פרי. מקרים נוספים נרשמו בכרתים, שוויץ ואפילו ארה"ב, שוב ללא תוצאות.

ההורים גרי וקייט מק'קאן לא נפרדו מאז החטיפה. האב החליט לקחת על עצמו את הנסיעה כדי למנוע מאישתו את הכאב הכרוך בנבירה באלבומים המשפחתיים. בשבוע שעבר אמרה קייט מק'קאן שהיא "לא יכולה להעלות על הדעת" לעזוב את פורטוגל כל עוד מדלן נעדרת. באתר האינטרנט שמוקדש למציאת מדלן ביקרו עד כה כ-100 מיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully