וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: להישאר מאוחדים ולהחזיק מעמד

יוני מנדל

21.5.2007 / 10:22

בתגובה על הרג 9 הפלסטינים אמר הניה לתושבי הרצועה ש"דם החללים לא נשפך לריק". לשכת אבו מאזן: חשש מ"סיבוב אלימות נוסף"

ראש הממשלה הפלסטיני איסמעיל הניה קרא למלך סעודיה עבדאללה ולמדינות הליגה הערבית לפעול "באופן דחוף על מנת לעצור את התוקפנות הישראלית על העם הפלסטיני".

הניה אמר את הדברים בראיון לרשת אל-ערביה, בו התייחס להפצצת צה"ל על ביתו של חבר הפרלמנט הפלסטיני ח'ליל אל-חיה, שלא היה בבית באותה העת, ולהרג שבעה מבני משפחתו. "דם החללים הפלסטינים לא נשפך לריק", אמר.

בנוסף לכך, פנה הניה גם לעם הפלסטיני: "עלינו להישאר מאוחדים אל מול התוקפנות הישראלית", אמר הניה, "ולהחזיק מעמד למרות הנסיבות הקשות".

"הקוורטט צריך ללחוץ על ישראל"

גם תגובה מלשכתו של יו"ר הרשות אבו מאזן להתקפה הישראלית התקבלה היום. נביל אבו רודיינה, יועצו של יו"ר הרשות, אמר בראיון, כי "אנו מגנים את ההסלמה הישראלית המתמשכת על רצועת עזה. ההסלמה הזו מובילה את המזרח התיכון כולו לסיבוב נוסף של אלימות ודם". לדבריו, "אנו מבקשים מהקוורטט ומהממשל האמריקאי ללחוץ על ממשלת ישראל לעצור את תוקפנותה".

באתרי האינטרנט הערבים צויין שארגון גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, יצא גם הוא בהודעת תגובה להפצצת צה"ל אמש. עם זאת, באתר הארגון נכתב ש"המודיעין האמריקאי חדר לאתר וסגר אותו, ובשעות אלו אנו עושים מאמצים להשיבו". אתמול האתר עבד כרגיל, וכנראה סגירתו בוצעה במהלך הלילה, בשל ההסלמה הביטחונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully