וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: אני לא מתאסלם

יוני מנדל

20.5.2007 / 12:22

כוכב ארסנל הגיע למצרים לחלוק כבוד לשחקן אל-אהלי סלאח א-דין, ונשאל לגבי התאסלמותו. "אני מעריך מאוד את האיסלם ואת המוסלמים"

תיירי הנרי הגיע למצרים כאורח הכבוד של קבוצת אל-אהלי שנפרדה מכוכבה ווליד סלאח א-דין. הנרי שיחק בשורות הקבוצה במשחק הפרידה, אבל הניצוצות של הביקור הגיעו דווקא במסיבת העיתונאים שהתקיימה אחרי המשחק.

אתר האינטרנט הערבי הפופולרי "אילאף" מדווח, כי במהלך מסיבת העיתונאים במלון "Four Seasons" נשאל הנרי לגבי דתו. "במשחק האחרון של ארסנל בהייבורי אתה כרעת על ארבע ונישקת את האדמה כדרכם של המוסלמים", אמר לו אחד העיתונאים, "האם זה אומר שאתה מקבל עליך את דת האיסלם?". הנרי לא התבלבל מהשאלה וענה בדיפלומטיות: "אני לא מתאסלם ולא חשבתי להתאסלם... אך יש לי מלוא ההערכה והכבוד לדת האיסלם ולכל המוסלמים... אני גם מעודד מוסלמים לשמור על דתם ואמונתם ולקרוא ולהתעמק בקוראן הקדוש". לדברי הנרי, "אני גם יודע מדוע חשבתם שאני מוסלמי... יש לי חברים רבים שהם מוסלמים, אך זה לא אומר דבר עלי".

הנרי סיים את מסיבת העיתונאים כשהוא חולק שבחים לכדורגל המצרי. הוא ציין את כדורגלן אל-אהלי אבו-טריקה ואמר שהוא "אחד הכשרונות הגדולים ביותר של הכדורגל האפריקאי". הוא ציין גם את שלושת השחקנים המצרים "אותם אני מכיר היטב מאנגליה: מידו וראלי מטוטנהאם, ואחמד פתחי משפילד יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully