וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובאיזה שבוע את? ואת? ואת? ואת?... ואת?

19.5.2007 / 16:09

כ-1,000 נשים בהריון קבעו שיא גינס על כינוס הכי הרבה נשים בהריון במקום אחד. תודה לאל, מספר הנוכחים בחדר לא גדל במהלך האירוע

למעלה מאלף נשים נשים בהריון הגיעו היום לאירוע בדרום אפריקה וקבעו בנוכחותן שיא עולם חדש - מספר הנשים בהריון הגדול ביותר שהתכנס תחת במקום אחד.

המארגנים הודו שחששו מכל כך הרבה נשים הריוניות תחת קורת גג אחת, אבל שמחו לבשר שלאף אחת מהן לא התחילו צירים במהלך האירוע. "ליתר בטחון, הכנו צוות רפואי במקום ובתי חולים בסביבה היו בכוננות" אמרו מארגני תערוכת 'התינוק שלך' ביוהנסבורג שהזמינה את הנשים לשבור שיא.

כדי לקבוע שיא חדש היה צריך ב-100 נשים בהריון בלבד, אבל האירוע משך 1,146 נשים, שהריונן אומת עם הגיען למקום, כדי להבטיח את אותנטיות השיא.

נשים בכל שלבי ההריון השונים הופיעו, חלקן בשליש ראשון וחלקן ממש כורעות ללדת. "אני שמחה לראות את כל הבטנוניות הגדולות האלה" אמרה מארי דיקלדי, שבנה השני צפוי להיוולד בעוד כמה שבועות. "לא הייתי מפספסת את האירוע הזה, אפילו אם הייתי אמורה ללדת עוד כמה ימים".

פרוייאני פת'ר, המארגנת, אמרה שלאור ההצלחה של האירוע הראשון היא מקווה לעודד אירועים דומים בערים נוספות במדינה. תבואו, אין תור בבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully