וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל שוקלת לספק לפתח ציוד צבאי

19.5.2007 / 7:32

ישראל מנסה לחזק את כוחו של הפתח בעימות הפנימי מול חמאס. חבר קבינט ישראלי אמר ל"טלגרף הבריטי כי "הזמן פועל לרעת המתונים"

ישראל שוקלת לספק לפתח ציוד צבאי כדי לחזק את כוחו בעימות הפנימי מול חמאס. כך דיווח העיתון הבריטי טלגרף.

"אנחנו מאמינים שהזמן פועל לרעתם של המתונים", אמר לעיתון חבר בקבינט הישראלי שהעדיף להישאר בעילום שם. "לשבת ולא לעשות דבר בשעה שאנחנו מותקפים זה מצב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו". בגלי צה"ל דווח, כי בכירים אחרים בישראל הביעו חשש שאם ישראל לא תנקוט פעולה עכשיו, עלול חמאס לשגר אליה גם רקטות ארוכות טווח.

שר ההסברה הפלסטיני מוסטפא ברגותי האשים את ישראל בסיוע לחמאס. הוא אמר כי "ההתקפות של ישראל על חמאס הופכות את הארגון לפופולרי יותר ברחוב הפלסטיני".

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן צפוי להגיע במהלך היום לרצועת עזה, בנסיון למנוע את המשך ההסלמה הביטחונית מול ישראל ולפעול למען הפסקת הקרבות בין חמאס לפתח. הביקור היה אמור להתקיים שלשום, אך הוא בוטל לאחר שגורמי ביטחון הודיעו כי נחשפה מנהרת נפץ מתחת לנתיב נסיעתו. מקורביו של אבו מאזן האשימו את חמאס בנסיון להתנקש בחייו של יו"ר הרשות.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שוחח אתמול בטלפון עם ראש הלשכה המדינית של חאמס חאלד משעל וסיכם עמו לארגן פגישות בין נציגי פתח וחמאס ברצועת עזה, כדי לשים קץ לעימותים האלימים. בקול ישראל דווח, כי נביל אבו רודיינה, יועצו של אבו מאזן, אמר כי השניים הסכימו שיש צורך להמשיך במאמצים לחזק את הפסקת האש ולפנות את החמושים מהרחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully