וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: אל תכניסו הביתה את לארה קרופט

תושב מנצ'סטר שהתקשר למשטרה להתלונן על הטרדה טלפונית, סיים את הערב בתא מעצר. הכל בגלל גיבורת משחק המחשב Tomb Raider

אם מישהו מטריד אתכם בטלפון, לא בטוח שכדאי לקרוא למשטרה – זה מה שגילה על בשרו דיוויד ויליאמס מהעיר מנצ'סטר שבאנגליה. ויליאמס התקשר השבוע למשטרה והודיע על שיחות מוזרות שמגיעות לביתו. זמן קצר לאחר מכן, פרצו לביתו שוטרים, כפתו אותו בכוח ולקחו אותו למעצר. הסיבה לאירוע המשונה הזה קשורה, האמינו או לא, לגיבורת משחק המחשב "Tomb Raider", לארה קרופט.

בעיתון הבריטי Tameside Advertiser דווח כי ויליאמס הוא בעליה של חנות פופולרית למשחקי וידאו, ולפני זמן מה לקח מחנותו בובת פלסטיק גדולה של לארה קרופט. ויליאמס התכוון למכור אותה באתר המכירות הפומביות Ebay, ועד אז שיכן אותה בביתו.

כשהשוטר שהגיע לטפל בתלונה על ההטרדה הטלפונית צלצל בפעמון ואף אחד לא פתח את הדלת, הוא הסתכל בחלון וראה דמות עם אקדח. השוטר, שלא הבחין בכך שמדובר בבובה, הזמין תגבורת, שהגיע בדמות צוות משטרתי מלא והוראה לפרוץ לבית.

אפילו כשויליאמס הסביר לאנשי המשטרה את המצב, הם לא ששו להאמין לו, וערכו חיפוש בבית בשביל לראות אם בכל זאת יש לו אקדח מוסתר. הוא עצמו נלקח, כאמור, לתחנת משטרה, נחשד בעבירות שונות של החזקת נשק ו'בילה' בתא המעצר 13 שעות לפני ששוחרר בערבות. לבובתה של לארה לא היה מזל, והיא עדיין מעוכבת, כנראה בשביל שיוכלו לקבל את גרסתה לאירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully