וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים פלסטינים בעימותים פנימיים

17.5.2007 / 17:17

השלושה נהרגו במהלך חילופי אש בין אנשי חמאס לאנשי הביטחון המסכל של פתח בעזה. 45 הרוגים בקרבות מאז תחילת השבוע

שלושה חמושים נהרגו היום בעימותים אלימים בין פתח לחמאס ברצועת עזה. מאז תחילת השבוע נהרגו 44 בני אדם בקרבות ברצועה, אך יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ביטל את ביקורו המתוכנן ברצועה, שנועד לנסות ולהשקיט את הרוחות.

בחילופי אש בין פעילי חמאס לפתח באזור רפיח נהרגו שני פעילי פתח. מוקדם יותר נהרג פעיל חמאס ושניים נפצעו קשה מאוד בחילופי אש שפרצו בין אנשי חמאס לאנשי הביטחון המסכל, במהלך הלוויה של אנשי חמאס שנהרגו בעימותים ברצועה. בשעות הבוקר נפצע פעיל פעיל חמאס באורח קשה, והארגון האשים את אנשי פתח בתקיפתו. האירועים ברצועה התרחשו פחות מיממה לאחר שחמאס הכריז אמש על הפסקת אש חד צדדית.

יו"ר הרשות אבו מאזן דחה את בואו המתוכנן לרצועת עזה שנועד לנסות ולהרגיע את המתיחות בין חמאס לפתח. בכיר ברשות אמר, כי אבו מאזן, שאמור היה להיפגש עם ראש הממשלה הנייה, "דחה את הביקור בכמה ימים עד שהמצב בשטח ישתפר". אתמול הכריז חמאס על הפסקת אש החל מ-8 בערב ואבו מאזן הגיב בהנחיה לאנשיו לנצור את נשקם. ואולם, גם אמש נמשכו התקריות ופעיל פתח נהרג בדיר אל-בלח לאחר כניסת האש לתוקפה. אמש לקראת חצות נפתחה אש לעבר שומרי ראשו של הנייה, אך לא דווח על נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully