וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קדאפי מאושפז במצב קשה מאוד

יוני מנדל

14.5.2007 / 10:36

סוכנות "מען" מדווחת, כי שליט לוב לקה בקריש דם במוחו ומאז הוא מצוי בתרדמת. ראש ממשלת איטליה טוען ששוחח איתו ושהוא חש בטוב

"מצבו של שליט לוב מועמר קדאפי קשה מאוד והוא הובהל לבית החולים מחוסר הכרה", כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" לפני דקות אחדות. לפי הדיווח, קדאפי הובא לבית חולים במצב של תרדמת, לאחר שלקה בקריש דם במוח. מקור אירופי מסר לסוכנות, שילדיו של קדאפי, השוהים באירופה, נקראו לחזור לארצם על מנת לעמוד לצד אביהם.

עם זאת, ראש ממשלת איטליה רומאנו פרודי הכחיש את מצבו הגופני הקשה כביכול של קדאפי. לדבריו, "שוחחתי עימו ביום ראשון וביום שני... הבוקר הוא אפילו התקשר אלי ואמר שהוא חש בטוב". לדבריו, קדאפי אמר לו "לפעמים התקשורת מחליטה לדבר על פוליטיקאים כאילו הם בדרך לקבר... אני לא יודע מדוע זה קורה".

קדאפי נולד בשנת 1942 במחוז סיראט בלוב. הוא עמד בשנת 1969 בראש קבוצת קצינים שביצעה הפיכה צבאית במדינה והפילה את שלטון המלך אידריס הראשון. קדאפי הוא בן יחיד למשפחה בדואית ממוצא לובי, שהתקדם בדרגות הודות לשרותו הצבאי. שלטונו בלוב שנוי במחלוקת והוא נע בין הערצה עיוורת מכאן, לבין ביקורת אדירה בעולם הערבי והמערבי מאידך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully