וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: אפשר לכבוש את עזה, אבל לא עכשיו

14.5.2007 / 8:24

שר הביטחון הבטיח שיפרוש מתפקידו ללא קשר לתוצאות הפריימריז בעבודה. לדבריו, ישאיר משרד ביטחון במצב טוב מכפי שקיבל אותו

שר הביטחון [[עמיר פרץ]] אומר כי יכולתו של צה"ל להפעיל ברצועת עזה כוח בכל היקף שיידרש ואף לכבוש אותה אינה עומדת בספק. לדבריו, שאלת כיבוש מחודש של הרצועה אינה שאלה של יכולת, אלא רק של בחינת ההשלכות של פעולה כזו, ומידת התאמתה למציאות שבשטח. פרץ אמר כי השעה לכבוש את עזה טרם הגיעה.

בראיון לקול ישראל אמר פרץ, כי לא כל פעולה ביטחונית תוביל לרגיעה, וכי אם יהיה צורך בהסלמה, על ישראל לדאוג לכך שהדבר יקרה בהתאם לאינטרסים שלה, ולא לאלו של הקיצונים ברשות הפלסטינית. פרץ אף הדגיש, כי להערכתו יש צורך לפעול באופן הגנתי, והזכיר כי החל לפעול להקמת מערכת ליירוט רקטות ה[[קסאם]]. לדבריו, "אילו היינו אחרי בנייתה, היינו מדברים על נושאים אחרים לגמרי, על צה"ל שתוקף בעומק השטח" ועל אזרחים שהוצאו מחוץ למערכה הצבאית.

ברוורמן: לא מאמין שפרץ יהיה שר אוצר

פרץ הבטיח כי ללא קשר לתוצאות הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, יעזוב את משרד הביטחון ויבקש את תיק האוצר. זאת, אף שלדבריו משרד הביטחון וצה"ל הגיעו להישגים בכהונתו, ומשרד הביטחון שישאיר למחליפו יימצא במצב טוב מכפי שהוא קיבל אותו.

ח"כ [[אבישי ברוומן]], מקורבו של ח"כ עמי אילון המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, אמר בתגובה, כי להערכתו פרץ לא יזכה בראשות [[מפלגת העבודה]], ועל כן לא ישמש כשר אוצר. הוא הביע תקווה שבממשלה הבאה יתמנו השרים על פי כישוריהם ולא על פי "קשרים ומניפולציות פוליטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully