וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגריה של בריאות

13.5.2007 / 16:13

חברה סינית המציאה סיגריה מיוחדת שתעזור לכם להפסיק לעשן. התענוג יעלה לכם 208 דולר, שזה פחות מהפקטים מחו"ל

זה מרגיש ונראה כמו סיגריה, אבל זה לא פוגם בבריאותך. חברה סינית החלה בשיווק של סיגריה אלקטרונית מיוחדת שמונעת על ידי בטריה, שלא תפגום בראותכם כמו הסיגריה המוכרת והישנה.

אנשי חברת "גולדן דרגון", האחראית על הסיגריה המיוחדת שמונעת מקווים שהמוצר החדש והמהפכני יתפשט בכל העולם, ומעבר להצלחה העסקית גם יצליח לגרום לאנשים רבים לזנוח את ההרגל המגונה.

סגן נשיא החברה שפיתחה את הרעיון, סקוט פרייזר, אמר כי על ידי 'עישון' הסיגריה , "הניקוטין יתפשט בזמן של בין שבע לעשר שניות, וכשזה קורה זה ירגיש כמו סיגריה לכל דבר- זה בעצם מה שמיחד את המוצר". בכך הוא מכוון למוצרים נוספים בשוק כגון מדבקות ניקוטין, מסטיקים ומשאפים מיוחדים שנועדו לעזור למי שמעוניין להפסיק עם ההרגל המגונה.

לארה"ב הסיגריה עוד לא הגיעה

מחירה של הסיגריה בסין הוא 1,600 יאן (208 דולר) לכל יחידה, וחוץ מסין, ניתן למצוא אותה על המדפים גם בארץ, בטורקיה ובכמה ממדינות אירופה. לארה"ב לעומת זאת, המוצר החדש עדין לא הגיע.

כרגע, נדמה שקברניטי החברה עלו על רעיון מנצח. נתוני המכירות של המוצר החדש הוכפלו בתקופה של שנה מרגע יציאתו לשוק. זה יכול להיות קשור לכך שיש להם "על מי לסמוך". הסינים, מעבר להיותם רבים, מטפחים את הרגלי העישון שלהם: קיימים 400 מיליון מעשנים במדינת הענק, ותעשיית הטבק המקומית מגלגלת סכומים של מיליארד דולר. לפי בדיקה שנעשתה, עשרה אחוזים מאוכלוסיית המעשנים במדינה מנסה להפסיק לעשן, אבל רק שני אחוזים מהם מצליחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully