וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'.ק. רולינג מתגייסת לחיפוש אחרי מדלן

שי אילן

13.5.2007 / 14:55

העיתון "ניוז אוף דה וורלד" אסף 1.5 מיליון ליש"ט להשבת הילדה החטופה מפורטוגל. רולינג בקשה לא לגלות את הסכום שתרמה

מחברת ספרי "הארי פוטר" נענתה ליוזמה של העיתון "ניוז אוף דה וורלד" ותרמה סכום כסף גדול לקרן שהוקמה למען חיפוש מדלן מק'קאן. רולינג ביקשה לא לגלות את גודל הסכום, שמצטרף לתרומות אחרות בסך 1.5 מיליון לירות שטרלינג (כמעט 12 מיליון שקלים). הסכום מוצע למי שימסור פרטים שיובילו למציאת הילדה. רולינג הייתה נשואה למגיש חדשות מפורטוגל וילדתה הראשונה נולדה שם.

מפורסמים רבים נענו לבקשה לתרום למציאתה של מדלן. המיליארדר פיליפ גרין, בעלי "טופשופ" תרם 250 אלף ליש"ט. ריצ'רד ברנסון, בעלי "וירג'ין" תרם 100 אלף ליש"ט. יו"ר קבוצת הכדורגל "אברטון" שמדלן מצולמת לובשת את מדיה תרם גם הוא סכום גדול מכיסו, גם במקרה זה לא דווח מהו.

הכדורגלן וויין רוני וארוסתו קולין מקלאולן תרמו 25 אלף לירות שטרלינג. "ניוז אוף דה וורלד" פרסמו שבמקרה שמישהו יהיה ראוי לפרס, יחליט על כך העורך בשיתוף הרשויות בפורטוגל. אם יהיה יותר מאדם אחד מתאים, הפרס יתחלק בין האנשים.

החברה המנהלת את כפר הנופש ממנו נחטפה הילדה אמרה כי "אנחנו תומכים בכל ליבנו ביוזמה של העיתון ובכל מה שיאפשר להחזיר את הילדה". אבי הילדה אמר "אנחנו שמחים ומרוצים ממה שאתם עושים. כל מה שניתן לעשות כדי לפרסם את דבר העלמה של מדלן ולסייע בחיפוש יתקבל בברכה". אתמול חגגה המשפחה את יום הולדתה הרביעי של הילדה, בתפילה בכנסיה. בעיר המגורים של המשפחה לסטרשייר העיפו חברים ובני משפחה 40 בלונים ורודים לכבוד הילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully