וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים התפללו למען עתיד ההשכלה

יובל אביבי ומיתר שליידר

12.5.2007 / 21:30

קיימו צעדה ממאהל המחאה לכותל המערבי. כהמשך למאבק ביישום מסקנות ועדת שוחט, הסטודנטים גם יפגינו ביום שני מול הכנסת

נציגי הסטודנטים מתכוונים להמשיך במאבקם נגד יישום מסקנות ועדת שוחט, ולהרחיב את המחאה בירושלים, בה החלו ביום חמישי. כ-70 סטודנטים צעדו מאוהל המחאה בירושלים אל רחבת הכותל, שם התפללו להיענות הממשלה לדרישותיהם שלא להעלות את שכר הלימוד והטמינו פתקים בין אבני הכותל.

ביום שני תיערך הפגנה מול משכן [[הכנסת]]. כמה עשרות סטודנטים שוהים עתה במאהל בגן העצמאות בירושלים, במחאה על הכוונה להגדיל את שכר הלימוד באוניברסיטאות ובמכללות הציבוריות ועל קיצוץ מיליארד שקלים מתקציב ההשכלה הגבוהה.

ח"כ שרוני: לפזר את ועדת שוחט

מחרתיים יוועדו נציגי הסטודנטים עם חברי סיעת הגמלאים, בהמשך לניסיונות המפלגה לשמש כגורם מתווך בין הסטודנטים למשרדי האוצר והחינוך. בקול ישראל דווח, כי את מאמצי התיווך מוביל יו"ר המפלגה השר [[רפי איתן]], ואילו יו"ר הסיעה משה שרוני קרא לפיזורה של ועדת שוחט.

ביום חמישי הגיעו הסטודנטים בשיירת מכוניות לירושלים, וקיימו הפגנה מול בית ראש הממשלה. ההפגנה יצאה מכלל שליטה, הסטודנטים החלו בחסימת כבישים עמוסים במרכז העיר, והמשטרה הגיבה בפינוי בכוח של הסטודנטים. במהלך ההפגנה היו פצועים הן מקרב השוטרים והן מקרב הסטודנטים. הסטודנטים טענו לשימוש בכוח מופרז על ידי השוטרים, ואילו השוטרים האשימו את הסטודנטים בהפרה של הסכם האישור לקיום ההפגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully