וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת קצב: פרטים חדשים מעדות מתלוננת

8.5.2007 / 21:31

ערוץ 1 חושף את פרטי עדותה של ק', שעבדה עם הנשיא בתחילת שנות ה-90'. "קצב בא, התיישב לידי, והתחיל לגעת בגופי ללא הסכמתי"

הערוץ הראשון פרסם הערב פרטים חדשים מעדותה של אחת המתלוננות נגד הנשיא הנבצר משה קצב. המתלוננת ק' עבדה בצמוד לנשיא בתחילת שנות ה-90 והתלוננה כי קצב ביצע בה מעשה מגונה והטריד אותה מינית. בחקירה סיפרה ק', כי "קצב בא, התיישב לידי, והתחיל לגעת בחלקים שונים בגופי ללא הסכמתי". ק' הפסיקה לעבוד עם הנשיא, אך הקשר בין השניים נשמר, כיוון שלדבריה, היה לה אינטרס אישי.

ב-2004 הפיק הערוץ הראשון את האירוע "הדרן לנשיא המדינה", ו-ק' החליטה להגיע ולחלוק לנשיא כבוד, למרות שבאותה עת, כבר לא היה ביניהם קשר. בשנת 2006, במהלכו של אירוע לכבוד הנשיא, פנתה ק' למקורביו, וביקשה שיארגנו לה פגישה עמו, כי היא מעוניינת לחזור לעבוד עמו. את השיחה שמעו שני אנשים, שאף חתמו על תצהירים בנושא.

הפגישה המדוברת לא יצאה אל הפועל, וכעבור חודשיים בערך התייצבה ק' במשטרה, והגישה תלונה על מעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע בה לכאורה קצב, לפני 17 שנים. בתשובה לשאלה מדוע לא התלוננה באותה תקופה, אמרה כי "זה פיצוי לזוועה שעברתי". ק' אף הוסיפה ואמרה לחוקרים: "לא התלוננתי כי חשבתי שהוא מאוהב בי. צריך להיות מאד חזקה כדי לא להתמכר לחיזוריו".

על תלונתה של ק' חל חוק ההתיישנות והיא אינה כלולה בכתב האישום נגד הנשיא. עם זאת, ק' מתכוונת להופיע במשפט כעדת תביעה, על מנת להצביע על דפוסי ההתנהגות של הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully