וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון לא רוצה השוואות לרויאל

שי אילן

8.5.2007 / 15:36

יועצי התקשורת של המתמודדת הדמוקרטית מתכחשים להשוואות העבר ואומרים "מלבד היותן נשים, אין ביניהן הרבה משותף"

הקלישאה המתבקשת: הכישלון אכן יתום, והילרי קלינטון, השואפת להיות מנהיגת העולם החופשי לא רוצה שהוא ידבק בה. זו הסיבה שהווארד וולפסון, האחראי לקשר עם התקשורת במסע הבחירות שלה, אומר כעת על ההשוואה בין קלינטון לסגולן רויאל ש"חוץ מהעובדה ששתיהן נשים, אין ביניהן הרבה במשותף." הדברים נאמרו לעיתון "וושינגטון פוסט".

יועציה של קלינטון אומרים שבניגוד לרויאל, ששמה דגש במערכת הבחירות על חינה ונשיותה, קלינטון בעלת עמדה ברורה בענייני חוץ וביטחון. היא גם עדיפה על רויאל משום שבניגוד למועמדת הסוציאליסטית הצרפתיה, קלינטון מנצחת בכל הקשור בקול הנשי. לפי הערכות פיגרה רויאל בבחירות האחרונות ב-4 אחוזים בקול הנשי למול הזוכה בבחירות סרקוזי. הצידוקים האחרים שלהם לחוסר סולידריות נראים דמגוגיים יותר: לדבריהם קלינטון מקיימת מסע בחירות המבוסס על תחומי ההתמחות שלה ועל עניינים מעשיים.

מקורביה של קלינטון חוששים גם מהעובדה שרודולף ג'וליאני, שעשוי לעמוד מול קלינטון בבחירות לנשיאות ב-2008, ייהנה כמו סרקוזי מפופולריות בזכות מלחמתו חסרת הפשרות בפשע. קלינטון תשאף להצטייר דומה יותר לאנגלה מרקל הגרמניה או מישל בצ'לט מצ'ילה, גם כדי שיריביה מתוך מפלגתה לא ינסו להחליש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully