וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיפת הילדה בפורטוגל: היה מידע מוקדם

שי אילן

8.5.2007 / 12:58

אזרחית בריטית ראתה שבועיים לפני החטיפה אדם מוזר מתחבא בין הדירות ומרים תריסים. הצוות לא לקח ברצינות את אזהרתה

זה היום החמישי בו הנושא העיקרי על סדר היום של בריטניה הוא הילדה החטופה מדלן מק'קאן. היום מתברר שיתכן שהיה מידע מוקדם על האדם שלכאורה חטף את הילדה בת השלוש. אמנדה מילס, אזרחית בריטית מלסטרשייר ששהתה באתר הנופש שבועיים לפני הוריה של מדלן, ראתה אדם מוזר מתחבא באתר, מרחק לא רב מן המקום ממנו נחטפה הילדה. היא תיארה אותו כאדם בגיל העמידה, לא מגולח ובעל עור כהה.

לדבריה של מילס, הורים נוספים דיווחו על אדם שהתנהג מוזר בסביבת ילדיהם. "נראה שהוא מתעניין בחלונות. הוא הסתכל מבעדם. אחר כך הוא בחן את הנדנדות", אמרה מילס. החשוד ברח כאשר דיירים התקרבו אליו. מילס אמרה גם שדווחה מיד לצוות הביטחון באתר, אבל, לדבריה, תלונתה לא נבדקה. "הוא היה מוזר מאוד, חמקמק מאוד, אסור היה להניח לו להמשיך להיות קרוב לילדים", היא סיפרה לעיתון.

אחרי שדווח על החטיפה, ביום שישי, אמנדה מילס נזכרה מיד במקרה החשוד ויצרה קשר מיד עם שגרירות בריטניה בליסבון. שם לא התעניינו בדיווח שלה והפנו אותה לקונסוליה הבריטית. גם שם, לתדהמתה, לא התעניינו במה שהיה לה לומר, והיא פנתה לבסוף למשטרת לסטרשייר, שגבתה ממנה עדות. אתמול אמר הקצין הממונה על החקירה אוליגריו סוזה שמשטרת פורטוגל אינה יודעת אם הילדה חיה או מתה, ושכעת גם האינטרפול מעורב בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully