וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת השנה: ג'ימי וחדיג'ה מובארק

יוני מנדל

6.5.2007 / 10:45

בנו של נשיא מצרים נשא לאישה בת עשירים בלונדינית הצעירה ממנו ב-20 שנה. במצרים לא בטוחים שהם רוצים אותו כנשיא הבא

חגיגות במצרים: טקס החתונה הרשמי של גמאל מובארק, 44, בנו של נשיא מצרים [[חוסני מובארק]], עם בחירת ליבו חדיג'ה אל-גמאל, התקיים אמש בשארם א-שייח'. החתונה, משכה אליה את כל האליטה המצרית, אולם עוררה גם גלים של ביקורת בחברה המצרית. החשש המצרי שהחתונה מסמלת את יורשו של מובארק, הובילה לחתונת מחאה שהתבצעה באחת מהכיכרות המרכזיות בעיר, כיכר "טלעת חרב".

בהזמנות לחתונה ה"אלטרנטיבית" נכתב "מברוכ יא ג'ימי", אולם בשורה מתחת נכתב: "חדיג'ה – כן, מצרים – לא". בכך ציינו מארגני ה"חתונה" שהנישואים לא קובעים את מנהיגה הבא של מצרים, וכי המצרים מתנגדים להעברת השלטון לג'ימי מובארק, בירושה.

גם הפרסומים על "שמלת בז' בשווי 27 אלף דולר ... טבעת בשווי 9,000 דולר, וכלה בלונדינית עשירה הצעירה מג'מאל מובארק בכ-20 שנה" רק העצימו את הביקורת במצרים.

הרומן שהחל בשארם א-שייח'

אבל לא רק ציניות מילאה את מצרים בימים האחרונים, אלא גם רומנטיקה: הטקס התקיים בשארם א-שייח' שאירחה את הוועידה העולמית לשלום עירק, ולפי רשת אל-ערביה, "בעוד שעיני העולם כולו היו נשואות להחלטות הפוליטיות לגבי עירק, היו עיני מצרים נשואות לטקס שהתקיים מספר קילומטרים משם". החתן והכלה ביקשו לקיים דווקא בעיר שארם את חתונתם מפני ששם נפגשו לראשונה, ושם – החל הרומן ביניהם.

בטקס החגיגי השתתפו אלילי הזמר המצרים עמרו דיאב והאני שאקר, וגם שרשרת ארוכה של פוליטיקאים. עיתון א-שרק אל-אווסט פרסם, כי מזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא הרשים בנוכחותו, כמו גם שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-ריט, וראש המודיעין הכללי הגנרל עומר סלימן. גם גמאל סאדאת, בנו של נשיא מצרים לשעבר [[אנואר סאדאת]], כיבד בנוכחותו. בקרוב אצלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully