וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים: ננעל את הקמפוסים

6.5.2007 / 6:22

ראשי האוניברסיטאות הכריזו כי סטודנט שלא יחזור ללמוד ביום ב' יאבד את הסמסטר. הסטודנטים מאיימים להחריף את המחאה

ארגוני הסטודנטים החליטו בישיבתם הלילה שלא להענות להצעת הפשרה של הממשלה, אלא להחריף את מאבקם. לדברם, הם אינם מוכנים להכנע לאיום של וועד ראשי האוניברסיטאות, כי סטודנט שלא יתייצב ללימודים ביום שני יאבד את הסמסטר, והם מתכוונים לחסום את הכניסה לקמפוסים בשלשלאות ברזל באותו יום.

"ארגוני הסטודנטים מברכים על התמיכה הרבה שקיבלו", מסרו הסטודנטים. הארגונים קיבלו תרומה של 2.5 טון של שרשראות ברזל לשם סגירת הקמפוסים, והם מתכוונים לעשות בהם שימוש ביום שני. הם גם קוראים לכל הסטודנטים שלא להגיע לקמפוסים עד שיושגו מטרות המאבק.

בבוקר יום שני מתכוונים ארגוני הסטודנטים גם להפגין מול הטכניון בחיפה ובכביש ההלכה בתל אביב, ואחר הצהריים הם מבקשים להפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים. ביום חמישי הם מתכננים להצטרף למחאת המילואימניקים בעצרת מחאה ברחבת מוזיאון תל אביב.

ועד ראשי האוניברסיטאות החליט ביום שישי לדחות את האולטימטום לחידוש הלימודים ביום אחד, והוא הוארך עד ליום שני. זאת, מתוך תקווה שהצעת הפשרה שהוצעה לסטודנטים תתקבל ותושג התקדמות במשא ומתן להפסקת השביתה.

אולם, בשיחה עם וואלה! חדשות אמרה דוברת ארגוני הסטודנטים, כי הצעת משרד החינוך טרם אושרה על ידי משרד האוצר כלל, ועל כן אין טעם לדון בה. על פי ההצעה, הממשלה תסכים לחלק מדרישות הסטודנטים בתמורה לסיום השביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully