וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים: נחריף את המאבק

5.5.2007 / 18:07

ארגוני הסטודנטים ידונו הערב בהמשך המחאה. לדבריהם, האוצר לא אישר את הצעת הפשרה של הממשלה ועל כן אין לדון בה

ארגוני הסטודנטים מתכננים להחריף את המאבק החל ממחר, כך אומרת דוברת ארגוני הסטודנטים. לדבריה, בפגישת ארגוני הסטודנטים המתוכננת להערב לא ידונו בהצעת הפשרה של הממשלה, אלא בדרכים להמשיך את המחאה על מסקנות ועדת שוחט.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמרה הדוברת, כי הצעת משרד החינוך טרם אושרה על ידי משרד האוצר כלל, ועל כן אין טעם לדון בה. על פי ההצעה, הממשלה תסכים לחלק מדרישות הסטודנטים בתמורה להקדמת סיום השביתה.

ועד ראשי האוניברסיטאות החליט אמש לדחות את האולטימטום לחידוש הלימודים ביום אחד, והוא הוארך עד ליום שני. זאת, מתוך תקווה שהצעת הפשרה שהוצעה לסטודנטים תתקבל ותושג התקדמות במשא ומתן להפסקת השביתה.

הסגל האקדמי במכללות הציבוריות הביע תמיכה במאבק הסטודנטים. המועצה המתאמת של הסגל הודיעה כי היא תומכת בהחזרת התקציב שקוצץ להשכלה הגבוהה ומגנה את ניסיון ראשי האוניברסיטאות לשבור את השביתה. בכך הצטרף הסגל לסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות ולסגל הבכיר באוניברסיטת תל אביב.

הסטודנטים ישלימו בקרוב חודש לשביתה, בה פתחו במחאה על מסקנות ועדת שוחט לרפורמה בהשכלה הגבוהה, לפיהן יש להגדיל את שכר הלימוד. הסטודנטים דורשים עוד להחזיר לתקציב ההשכלה הגבוהה כמיליארד שקלים שקוצצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully