וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת הסטודנטים: יש מתנגדים למאבק

5.5.2007 / 11:48

סטודנטים באונ' ת"א התאגדו, ומנסים לשכנע את השובתים לחזור ללמוד. "זה הפך למהפכה סביבתית ולא למאבק על שכר הלימוד"

שביתת הסטודנטים נמשכת כבר שלושה שבועות, ובקיעים ראשונים מתחילים להיווצר בעמדתם. השבוע יצאו המתנגדים לשביתה במאבק נגדי, בניסיון להפסיק אותה ולחזור ללימודים. הם הזמינו את הכלכלנית פרופ' אליס ברזיס, המייעצת גם לוועדת שוחט, כדי שתסביר לאגודת הסטודנטים בתל אביב שהשביתה אינה מוצדקת.

עיתון "תל אביב" מדווח, כי המתנגדים אספו כתובות של סטודנטים שובתים במטרה לשכנע אותם שהשביתה מיותרת. יו"ר אגודה הסטודנטים בתל אביב, בועז טופורובסקי, אמר כי "נמשיך במאבק עד שהממשלה תציע פתרונות למשבר. המתנגדים הם אופוזיציה שלנו".

פרופ' ברזיס אמרה לחברי אגודת הסטודנטים שהשביתה אינה מוצדקת, בטענה שהוועדה לבחינת שכר הלימוד טרם הגיעה למסקנות. "למה אתם מתנגדים לוועדה לפני שהיא מחליטה החלטות", שאלה אותם. "קודם תשמעו מה יש לה לומר, ואם לא ימצא חן בעיניכם תתנגדו".

יונתן רוזנבלט, סטודנט לסטטיסטיקה ומוביל המאבק הנגדי, אמר כי "השביתה הזו היא כמו חרם צרכנים, אבל יש לי בעיות עם המאבק. אני מעריך שהמאבקים נעשים כדי לקדם קריירה פוליטית של חברי אגודת הסטודנטים. את מי שהם יכולים לנגח הם תוקפים. זה הפך למהפכה סביבתית ולא למאבק על שכר הלימוד וכנגד ועדת שוחט. אנחנו מרגישים כמו בני ערובה. השביתה עוד תגבה מאיתנו מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully