וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת קדימה: תמיכה גורפת באולמרט

2.5.2007 / 21:01

רה"מ הגיב לקריאתה של לבני כי יתפטר ואמר שהוא מכבד את דבריה. לבני אמרה כי אינה פועלת להדחתו. יועצו של אולמרט: הוא צפוי לפטרה

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר היום בפתח ישיבת סיעת קדימה כי הוא מכבד את קריאתה של שרת החוץ ציפי לבני להתפטר. בגלי צה"ל דווח, כי אולמרט אמר שאיננו נמצא במצב נוח, אך "עברתי את גיל שישים, וראיתי דברים רבים בחיי. למדתי שלא לברוח מאחריות בשום מצב ובשום תנאי".

פרט לח"כ אביגדור יצחקי, שרת החוץ ציפי לבני וח"כ מרינה סולודקין, הביעו משתתפי הישיבה תמיכה מלאה בראש הממשלה. אולם, בערוץ 10 דווח, כי שרים ובכירים בסיעה ביקשו מאולמרט שלא לפטר את לבני.

אחר הצהרים כינסה לבני מסיבת עיתונאים והודיעה כי ביקשה מראש הממשלה להתפטר מתפקידו."אני יודעת שיש שמועות שאני פועלת להדחת ראש הממשלה, לא היו דברים מעולם", אמרה לבני והוסיפה, כי "זו החלטה שהוא צריך לקבל, אך חשבתי שנכון להביע עמדה. אני מתכוונת להישאר בממשלה כדי לראות את תהליך ביצוע התיקונים".

בתום מסיבת העיתונאים אמר טל זילברשטיין, יועצו של ראש הממשלה בראיון לערוץ 10, כי בעקבות דבריה של לבני, ראש הממשלה יפטר אותה מתפקידה. מקורבי אולמרט אמרו כי זילברשטיין מדבר בשם עצמו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully