וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: ביקשתי מאולמרט להתפטר

2.5.2007 / 17:43

השרה אמרה כי היא לא פועלת להדחת אולמרט וכי זו החלטה שלו: "לא אתפטר מהממשלה כדי שאוכל לראות את תהליך ביצוע התיקונים". יועצו של רה"מ: לבני תפוטר

"ביקשתי מראש הממשלה להתפטר מתפקידו". כך אמרה שרת החוץ ציפי לבני במסיבת עיתונאים שכינסה אחר הצהריים. "אני יודעת שיש שמועות שאני פועלת להדחת ראש הממשלה, לא היו דברים מעולם", אמרה לבני והוסיפה, כי "זו החלטה שהוא צריך לקבל, אך חשבתי שנכון להביע עמדה. אני מתכוונת להישאר בממשלה כדי לראות את תהליך ביצוע התיקונים".

עוד אמרה השרה, כי "מלחמת לבנון היתה ועדיין ארוע טראומתי לישראל, בעיקר עבור המשפחות השכולות והחטופים. אני חברה בממשלה שהיא הנושא של דוח וינוגרד".

לבני ציינה, כי היא לא מתכוונת לתמוך בהצעות אי אמון שמטרתן יצירת ממשלה חלופית. "כך אתנהל עד פרסום הדוח הסופי". לבני הדגישה כי היא לא מציבה אולטימטום לאולמרט או לכל אחד אחר.

לבני אמרה כי היא "מאמינה בקדימה שהייתי שותפה להקמתה. אני מאמינה במטרותיה, ומאמינה שעליה לבחור את הנהגתה בפריימריז דמוקרטיות. כשיגיע המועד, אעמיד עצמי לבחירה".

בתום מסיבת העיתונאים אמר טל זילברשטיין, יועצו של ראש הממשלה בראיון לערוץ 10, כי בעקבות דבריה של לבני, ראש הממשלה יפטר אותה מתפקידה. על פי ההערכות, אולמרט ימנה את שמעון פרס לתפקיד שר החוץ במקומה של לבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully