וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטכניון החליטו: ממשיכים בשביתה

2.5.2007 / 7:13

אגודת הסטודנטים במוסד החליטה להפסיק לשבות בשל "המחיר האקדמי". לאור מחאת הסטודנטים, התקיימה הצבעה חדשה בנידון

אגודת הסטודנטים ב[[טכניון]] הוצפה אמש בפניות טלפוניות ואלקטרוניות של סטודנטים, שמחו על החלטתה להפסיק את השבתת המוסד ללימודים גבוהים החל ממחר. לאור המחאה, החליטו באגודה לשקול מחדש את חידוש הלימודים, ולהעמיד את ההחלטה לסיים את השביתה להצבעה מחדש.

באתר הטכניון הופיעה הודעת האגודה, שהזמינה את הלומדים במוסד להגיע לדיון בסוגיה אתמול ב-20:00, שהיה פתוח לכלל ציבור הסטודנטים. אחרי הדיון, התקיימה ישיבה סגורה של אגודת הסטודנטים, ולאחריה ההצבעה. נציגי הסטודנטים החליטו שהשביתה תשאר על כנה.

יו"ר אגודת הסטונדטים של הטכניון, תומר ציטר, הדגיש שהוועידה כונסה לאור דרישת הסטודנטים ולא בעקבות לחצים חיצוניים. לדבריו, האגודה לא רואה באופן ניהול המאבק על ידי ההתאחדות כקו שיביא לפיתרון הטוב ביותר של המשבר בזמן הקצר ביותר.

"לשמור על אחדות המאבק"

כתבת "הארץ" תמרה טראובמן מוסיפה:

מוקדם יותר דווח, כי באתר האינטרנט של האגודה פורסם מכתב לסטודנטים, שבו נכתב כי "למרות שצדקתו של המאבק אינה מוטלת בספק", השביתה הממושכת גובה "מחיר אקדמי כבד". לדברי האגודה, המשך השביתה לא יביא להישגים במאבק.

יו"ר התאחדות הסטודנטים איתי שונשיין אמר בתגובה כי הוא "מצר על ההחלטה, שעומדת בסתירה מוחלטת להחלטת נשיאות ההתאחדות מאמש". הוא הוסיף שאל מוקד הפניות בהתאחדות הגיעו עשרות מיילים מסטודנטים זועמים מהטכניון, שתבעו לשמור על אחדות המאבק ולהמשיך לשבות".

"ההחלטה על סיום השביתה ללא כל הישגים היא החלטה שגויה, שלא מייצגת את רוב הסטודנטים בטכניון", אמר איתי ברדה, יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל. "המאבק הוא מאבק של העם והסטודנטים, שמשלמים את מחיר השביתה כדי להגן על הזכות הבסיסית לחינוך ולהשכלה. לכן גם ההחלטה להפסיק את השביתה, היתה צריכה להעשות על ידי הסטודנטים ולא בידי קומץ אנשים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully